تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۹۰۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم گلف سورتمه اهواز به تهران منتقل شد
مدیرباشگاه سورتمه اهواز گفت: تیم گلف باشگاه سورتمه به دلیل اینکه برخی از بازیکنان آن ساکن تهران هستند و نیز امکانات و زمین آنجا مناسبتر است، به تهران منتقل شد.

بابک بهادری بیان کرد: در تشکیلات ورزشی به رشته گلف کمتر توجه می‌شود؛ ما یک باشگاه خصوصی هستیم و تمام هزینه تیم به صورت شخصی است اما با این وجود مبلغ قرارداد بازیکنانمان از دیگر تیم‌ها بهتر است.

وی با بیان اینکه با هیات گلف خوزستان مشکل خاصی نداریم و معتقدیم آنها در حد توانشان به ما کمک کردند گفت: امکانات تهران همچون زمین چمن و خوابگاه به مراتب بهتر و بیشتر از خوزستان است لذا برای پیشرفت بیشتر، تیم را منتقل کردیم.

مدیر باشگاه سورتمه اهواز در خصوص اهداف این باشگاه در فصل جاری سوپر لیگ گلف کشور افزود: پارسال نایب قهرمان لیگ شدیم اما امسال با برنامه‌ریزی انجام شده هدفمان کسب عنوان قهرمانی در مسابقات است.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی و استعدادابی را راهکار مناسبی برای پیشرفت گلف خوزستان دانست و گفت: متاسفانه در طول سال‌های اخیر در برگزاری برنامه‌های آموزشی برای رده‌های پایه، ضعیف عمل کردیم و این امر باعث شد که اکنون بازیکن جوان و خوبی جایگزین بازیکنان پیشکسوت خوزستان نداشته باشیم. اگر سال‌های گذشته به امر آموزش بیشتر توجه می‌کردیم اکنون شاهد پیشرفت بیشتر گلف خوزستان بودیم.

مسابقات گلف سوپر لیگ کشور در نیمه اول آذر امسال به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار