تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۹۰۶۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم پتروشیمی عنوان نخست مرحله اول لیگ‌برتر تنیس روی‌میز را کسب کرد
 تیم پتروشیمی بندرامام در پایان مرحله نخست لیگ برتر تنیس روی میز کشور به مقام اول دست یافت.

وحید کاظمی نژاد بیان کرد: در مرحله اول رقابتهای لیگ برتر سه بازی با تیم های پالایش نفت آبادان، فراسنج تهران و دبیری تبریز انجام دادیم که به ترتیب با نتیجه ۶ بر صفر، پنج بر یک و ۶ بر صفر پیروز میدان شدیم. 

وی گفت: پیش از آغاز مرحله نخست لیگ، بازیکنان هر سه تیم را به خوبی آنالیز کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم که در نهایت توانستیم با اقتدار پیروز میدان شویم.

وی ادامه داد: تیم فراسنج که بازیکنان تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور را در اختیار دارد و در این مرحله تیم دانشگاه آزاد را متوقف کرده بود، مقابل ما خیلی خوب کار کرد و قدری به ما فشار آورد اما در نهایت تجربه بازیکنانمان باعث شد پیروز بازی شویم.

کاظمی گفت: تیم پتروشیمی یک باشگاه حرفه‌ای است و در امر تیمداری به خوبی کار می‌کند. امسال علاوه بر نگاه قهرمانی از بازیکنان و استعدادهای موجود خوزستان استفاده کردیم تا در سال‌های آینده نمایندگان خوبی در مسابقات کشوری باشند؛ما علاوه بر حامد باشت باوی و افشین نوروزی که سابقه خوبی در لیگ برتر دارند احسان افضلی و مهدی پورزمان را که بازیکنان بومی شهرستان هستند به مجموعه اضافه کردیم.

وی ادامه داد: از آنجا که ابتدای لیگ است هنوز تیم ها به خوبی شکل نگرفته و بازیکنانشان تکمیل نیستند؛ همچنین برخی از تیم ها قصد جذب بازیکن خارجی را دارند که هنوز اجازه این کار به آنها داده نشده است. فکر می کنم در پایان دور رفت عیار تیم ها مشخص می شود.

سرمربی تیم پتروشیمی در پاسخ به این پرسش که آیا در ادامه فصل بازیکنی به تیم پتروشیمی اضافه می شود گفت: ابتدا منتظر می مانیم که باشگاه های دیگر به چه صورت عمل می کنند، اگر باشگاهی ۲ بازیکن خارجی جذب کند آن موقع ما هم اقدام لازم را انجام می دهیم.

وی افزود: مسابقات مرحله بعد برای ما سخت تر است از طرفی با رقیب اصلی و دیرینه خود تیم دانشگاه آزاد بازی داریم که امیدوارم با دست پر از میدان خارج شویم.

تیم پتروشیمی بندرامام مدافع عنوان قهرمانی با نتایج به دست آمده در مرحله نخست مسابقات لیگ برتر ۸.۵ امتیاز کسب کرد.

تیم پالایش و پخش آبادان نیز در این رقابت‌ها پس از شکست ۶ بر صفر مقابل پتروشیمی بندرامام، با نتیجه ۶ بر یک از سد تیم فراسنج تهران عبور کرد و در مقابل شهرداری کرج به تساوی سه بر سه رضایت داد. 

پالایش و پخش آبادان با ثبت این نتایج با بدست آوردن ۴.۵ امتیاز پس از تیم های پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد و رعد پدافند هوایی در رتبه چهارم قرار گرفت.

مرحله دوم لیگ برتر تنیس روی میز کسور بیستم تا بیست دوم آذر در تهران برگزار می شود. مسابقات لیگ برتر آقایان باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم و در چهار مرحله مقدماتی برگزار می شود که چهار تیم برتر به مرحله پلی آف راه خواهند یافت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار