تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۹۰۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عزم سینا صنعت و دانشگاه آزاد برای کسب سهمیه کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان
 تیم‌های سینا صنعت ایذه و دانشگاه آزاد خوزستان برای کسب عناوین اول و دومی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور و کسب سهمیه باشگاه‌های جهان به روی تشک می‌روند.

مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر کشتی فرنگی کشور روز چهارشنبه ۲۲ آبان‌ماه به میزبانی یزد، استان بی‌طرف برگزار می‌شود که تیم‌های سینا صنعت ایذه و دانشگاه آزاد خوزستان رو در روی حریفان قرار می‌گیرند.

سینا صنعت ایذه تاکنون چندین بار به مرحله فینال لیگ برتر رسیده و سهمیه باشگاه‌های جهان را به دست آورده است. سینا صنعت، در این تورنمنت جهانی نیز موفق به کسب عناوین مختلفی از جمله قهرمانی شده است.

 سینا صنعت ایذه که امسال با کشتی‌گیران جوان در لیگ برتر حضور دارد، برای تقویت تیم از دو فرنگی‌کار ارمنستانی نیز در ترکیب خود بهره می‌برد و با توجه به این‌که بدون شکست از مرحله گروهی راهی مرحله پایانی شده است، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

دانشگاه آزاد خوزستان نیز برای اولین بار است که به مرحله پایانی راه پیدا می‌کند. این تیم امسال به خوبی بسته شده و عزمش را برای کسب سهمیه باشگاه‌های جهان جزم کرده است.

در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی، روز چهارشنبه (۲۲ آبان) دانشگاه آزاد باید به مصاف بازار بزرگ ایران (ایران مال) که یکی دیگر از مدعیان اصلی کسب سهمیه باشگاه‌های جهان است، برود. مبارزه‌ای که بسیار حساس و دیدنی خواهد بود. همچنین سینا صنعت ایذه با هیات کشتی سیرجان دیدار می‌کند.

تیم‌های بازنده از ساعت ۱۶ همان روز به مصاف هم خواهند رفت و دیدار فینال نیز از ساعت ۱۸ همان روز آغاز می‌شود.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار