تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۹۰۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت موجود درمانگاه ملاثانی خوزستان صدای مردم را درآورد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رامین خوزستان گفت: درمانگاه ملاثانی فاقد سرویس بهداشتی مناسب بوده و حتی آمبولانس ندارد و کارکنان این مجموعه با مراجعه کنندگان رفتار مناسبی ندارند.
 علی استوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رامین خوزستان  در خصوص وضعیت درمانگاه ملاثانی گفت: با اینکه چند سالی از احداث درمانگاه ملاثانی می‌گذرد، تاکنون این درمانگاه بهسازی نشده و تجهیزات آن نیز به‌روز نشده است. در حالی که این مجموعه بیش از ۴۰ تا ۵۰ هزار مراجعه کننده دارد و این امکانات جوابگوی این تعداد از مراجعه کنندگان نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رامین خوزستان اضافه کرد: صدای اعتراض و نارضایتی بیماران و همراهان آنان از خدمات و امکانات این درمانگاه هر روز به گوش می‌رسد و تمامی مراجعه کنندگان به این درمانگاه از وضعیت موجود این مجموعه درمانی ناراضی هستند.

استوی ابراز کرد: این درمانگاه فاقد سرویس بهداشتی مناسب بوده و اتاق سی پی آر نداشته و حتی آمبولانس ندارد و کارکنان این مجموعه با مراجعه کنندگان رفتار مناسبی ندارند و این درمانگاه فقط یک پزشک شیفت دارد و مردم نسبت به نحوه ارائه خدمات این پزشک ابراز نارضایتی کرده اند./خبرگزاری دانشجو
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین هواشم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
پدرم تو ملاثانی براش احیا کردن و بعد اعزامش کردن برا بیمارستان
:
:
:
آخرین اخبار