تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۹۰۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
  اهواز میزبان رقابت‌های شطرنج ریتد استاندارد کشور برای شطرنجبازان زیر ریتینگ ۱۷۰۰ و بدون ریتینگ شد.

  با اعلام هیات شطرنج خوزستان، این رقابت‌ها با حضور بیش از ۶۰ شطرنج باز در روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان ماه به میزبانی خانه شطرنج پاییز اهواز برگزار می‌شود.

همه قوانین و مقررات فیده حاکم بر این مسابقات بوده و زمان مسابقه برای هر نفر ۶۰ دقیقه با احتساب ۳۰ ثانیه زمان اضافی برای هر حرکت در نظر گرفته شده است.

ایجاد فرصت اخذ ریتینگ استاندارد برای عموم بازیکنان فاقد ریتینگ و افزایش ریتینگ بازیکنان دارای ریتینگ و شناسایی استعدادهای استان از جمله اهداف این رقابت‌ها است.

مسابقات در هشت دور به روش سوییسی و در پنج رده سنی برگزار می‌شود همچنین جوایز نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب ۱۲، هشت و ۶ میلیون ریال است؛ به نفرات چهارم تا ششم و نفرات برتر هر رده سنی جوایزی اهدا می‌شود.

شرکت کنندگان حاضر در این رقابت‌ها در رده‌های سنی زیر هشت سال، زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال، زیر ۱۴سال و زیر ۱۶ سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی‌پوش خوزستانی

با اعلام اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، این مراسم اوایل آذرماه با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی برگزار می‌شود و پاداش مدال‌آوران خوزستانی در نیمه دوم سال ۹۶ و سال ۹۷ پرداخت خواهد شد.

در این مراسم از ۱۶۰ ورزشکار، مربی و پیشکسوت ورزش استان تجلیل می‌شود همچنین برای اولین بار از فرمانداران، شهرداران فعال در حوزه ورزش و چند معلم تربیت بدنی تقدیر خواهد شد.

آغاز تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای نبرد با پرسپولیس

با اعلام باشگاه نفت مسجدسلیمان بازیکنان این تیم با نظر کادر فنی از روز ۱۸ تا ۲۰ آبان، استراحت کرده و از فردا (سه شنبه) تمرینات این تیم برای دیدار با پرسپولیس آغاز می شود.

تیم نفت مسجدسلیمان در دهمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ، به مصاف تیم نساجی رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم نفت اکنون با ۱۴ امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. 

دیدار ۲ تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه یکم آذر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

فراخوان جذب داور فوتبال در استان

هیات فوتبال خوزستان در نظر دارد با همکاری آموزش و پرورش استان دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به داوری را کشف و پرورش دهد.

بدین ترتیب همه دانش‌آموزان رده سنی ۱۵ تا ۲۰ در شهرستان‌های استان به ویژه نقاط محروم می‌توانند در کلاس‌های داوری که زیر نظر این هیات برگزار می‌شود، شرکت کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار