تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۹۰۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدال حساس تیم‌های ملی حفاری و اهورا در دربی فوتسال خوزستان
  تیم‌های فوتسال ملی حفاری و اهورا بهبهان در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که این بازی از نظر کسب امتیاز برای هر ۲ تیم مهم و حیاتی است.

  هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی با برگزاری هفت دیدار در سراسر کشور آغاز می‌شود که بی‌شک حساس‌ترین دیدار این هفته جدال تیم‌های ملی حفاری و اهورا بهبهان در اهواز است.

۲ تیم ملی حفاری و اهورا که در این فصل عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند در حال حاضر با کسب ۲۱ و ۱۴ امتیاز به ترتیب در مکان‌های هشتم و یازدهم رده‌بندی قرار دارند که این موضوع نارضایتی هواداران این تیم‌ها را به همراه داشته است.

تیم ملی حفاری در حالی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کرد که با تغییرات بسیاری در کادر فنی و بازیکنان همراه شد و به گفته بسیاری از کارشناسان این موضوع به کیفیت بازی حفاری لطمه زد، این نماینده خوزستان بازیکنان کلیدی و مهم خود را پیش از شروع رقابت‌ها از دست داد از طرفی در جذب بازیکن بسیار ضعیف عمل کرد.

حفاری سال گذشته پس از صعود به مرحله پلی‌آف، عنوان چهارم رقابت‌های لیگ برتر کشور را به خود اختصاص داد و این موضوع توقع فوتسال دوستان خوزستانی را بالاتر برد.

در سوی مقابل تیم اهورا بهبهان که دومین فصل حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند در ابتدای فصل بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشت و تیم گیتی پسند را در خانه متوقف کرد. این نماینده استان در پنج هفته ابتدایی رقابت‌ها با سه برد، یک تساوی و یک شکست، ۱۰ امتیاز کسب کرد و تا جایگاه چهارم رده‌بندی بالا آمد.

در ادامه به دلیل جدا شدن چند بازیکن کلیدی از اهورا، روند نتیجه گیری این تیم رفته رفته سیر نزولی به خود گرفت تا اینکه زنگ خطر سقوط به لیگ پایین تر برای این نماینده خوزستان به صدا درآید.

تیم اهورا در مرحله رفت از عملکرد ضعیف بازیکنان ملی حفاری به خوبی استفاده کرد و موفق شد با نتیجه عجیب هفت بر یک از سد این تیم عبور کند، بی‌شک بازیکنان حفاری در دیدار این هفته به دنبال جبران شکست سنگین بازی رفت هستند تا بتوانند دل هوادارانشان را شاد کنند.

یعقوب مراقی سرمربی تیم ملی حفاری روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص بازی تیمش مقابل اهورا گفت: بازی‌های دربی همیشه از حساسیت بالایی برای هر ۲ تیم برخوردار است از طرفی تیم ما و اهورا به دنبال کسب سه امتیاز بوده تا شرایط خود را در جدول تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه این بازی برای هر ۲ تیم سنگین است گفت: در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و طی صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشتیم قرار است پس از این دیدار مبلغی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود. در دیدار با اهورا با وجود اینکه سه بازیکن خوبمان را در اختیار نداریم اما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم با دست پر از میدان خارج شویم.

مراقی در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی چند بازیکن در روند نتیجه‌گیری تیمش موثر بوده است گفت: ما در این فصل بازیکنانی را از دست دادیم که هشت سال کنار هم بوده و در زمین هماهنگی خوبی داشتند، شاید اگر آنها بودند ما جایگاهمان در جدول به مراتب بهتر بود هر چند تا الان به هدف مدنظرمان رسیدیم و در ادامه سعی می‌کنیم جایگاهمان را در جدول بهبود دهیم.

وی با بیان اینکه امسال هشت بازیکن جدید به ما اضافه شد که نیاز به هماهنگی بیشتری دارند گفت: درست است که در بازی رفت مقابل اهورا نتیجه بدی کسب کردیم اما در دیدار فردا به دنبال جبران شکست خود نیستیم و تمام فکرمان کسب سه امتیاز بازی است و تعداد گل برای ما مهم نیست. اهورا بهبهان تیم دست و پا بسته‌ای نیست، آنها تیم جوان و دونده‌ای هستند و به دنبال کسب امتیاز می‌باشند.

سرمربی حفاری در پاسخ به این پرسش که آیا در ادامه بازیکنی به تیمش اضافه خواهد شد گفت: با توجه به اینکه نیم فصل دوم رقابت‌ها آغاز شده، تمام بازیکنان خوب کشور جذب تیم‌ها شدند؛ تیم ما می‌تواند یک بازیکن آزاد جذب کند و اگر در ادامه تیممان به بازیکن احتیاج داشت، این کار را انجام می‌دهیم.

در ادامه محمد حجت سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان با بیان اینکه بازی بین ۲ تیم خوزستانی همواره زیبا و تماشاگرپسند است گفت: در طی یکی ۲ سال اخیر بازی‌های ما با حفاری همیشه پر گل و جذاب بوده و فکر می‌کنم فردا شاهد بازی خوبی از هر ۲ تیم باشیم.

وی با اشاره به اینکه تیمش در مقابل حفاری یک بازیکن مصدوم دارد گفت: هفته گذشته باخت بسیار بدی مقابل تیم هایپر شاهین‌شهر داشتیم و اکنون موقعیت ما در جدول به خطر افتاده لذا در بازی با حفاری به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم تا جایگاهمان را در جدول ارتقاء دهیم.

سرمربی تیم اهورا گفت: ما در بازی رفت با نتیجه هفت بر یک پیروز میدان شدیم، فکر نمی‌کنم تیم حفاری در چند سال اخیر باختی با این نتیجه داشته باشد لذا آنها برای جبران این شکست از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: ما در ابتدای فصل بابت محدودیت‌های مالی که داشتیم، تنها اسکله سال قبل خود را حفظ کردیم و در جذب بازیکن جدید عملکرد خوبی نداشتیم از طرفی در نیم فصل به جای تقویت تیم متاسفانه سه بازیکن خوبمان را بنا به دلایلی از دست دادیم و این امر باعث شد که ساختار تیممان تغییر کند و در ادامه کارمان سخت‌تر شود.

حجت افزود: ابتدا هدفمان حفظ سهمیه استان در لیگ برتر است و در ادامه تلاش می کنیم به مرحله پلی‌آف صعود کنیم.

دیدار تیم‌های ملی حفاری و اهورا بهبهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ روز ۲۱ آبان در سالن امام رضا شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار