تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۹۰۷۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۱۰ صندوق رای برای انتخابات دزفول در نظر گرفته شده است
 سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: ۳۱۰ صندوق رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دزفول درنظر گرفته شده است.

محمد حیدری روز دوشنبه در نشست ماهانه مدیران مدارس دزفول با موضوع اهمیت آموزش و پرورش و تاثیر آن بر نظام سیاسی در سالن سوم شعبان دزفول افزود: این تعداد صندوق رای برای حدود ۴۸۰ هزار نفر جمعیت دزفول در نظر گرفته شده اند که برای هر صندوق ۱۳ پرسنل اجرایی، بازرسی، نظارتی و امنیتی حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه اجرای انتخابات بدون همکاری و مشارکت مردم امکان پذیر نیست، گفت: باید ضمن بی طرفی به صورت متحد مردم را به مشارکت عمومی در انتخابات تشویق کنیم.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان دزفول با بیان اینکه مردم باید آگاهانه و با انگیزه پای صندوق رای حاضر شوند، افزود: انتخابات یک مسئله سیاسی، اجتماعی و چندوجهی است.

وی اظهارداشت: اگر انتخابات به درستی تدوین و اطلاع‌رسانی نشود ممکن است مشکلات و اتفاقاتی از دل آن بیرون آید که مورد رضایت عامه مردم نباشند.
حیدری آموزش و پرورش را یکی از منابع قدرت دانست و گفت: فرهنگیان از نظر اعتماد مردم و ضریب نفوذ اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردارند و  منابع قدرت محسوب می شوند لذا باید در حفظ اعتماد مردم کوشا باشند و بر مبنای قانون عمل کنند زیرا نمی توان انتخابات را برمبنای سلیقه‌های مختلف برگزار کرد.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول افزود: طبق اصل ششم قانون اساسی، اداره کشور از طریق انتخابات صورت می گیرد و ۳۲ اصل قانون به وظایف نمایندگان مجلس پرداخته است. 
وی با بیان اینکه میلیاردها ریال برای ورود یک نماینده به مجلس هزینه می‌شود، اظهارداشت: همه امور کشور براساس تصمیم‌گیری نمایندگان انجام می‌شود که این امر با انتخاب افرادی شایسته امکانپذیر است.
حیدری با بیان اینکه نظام اداری کشور بر پایه نظام آموزشی مدیریت می‌شود، افزود: اگر اشکالی در نظام آموزشی وارد شود این اشکال در ساختار مدیریتی و اداری کشور نیز وارد خواهد شد.
وی ادامه داد: نتیجه تلاش نظام آموزشی کشور در میان مدت و بلندمدت دیده می‌شود لذا نباید در این مورد قضاوت آنی داشته باشیم بلکه باید همه عوامل و مولفه‌ها برای تربیت نخبگان و سکانداری آنها در آینده به درستی عمل کنند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید براینکه نظام آموزشی در همه شرایط نیازمند یادگیری است، گفت: با توجه به تحولات شتابان در عرصه علم و فناوری، فرهنگیان باید به عنوان خط مقدم پیشرفت و فناوری پیشرو باشند.

شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه امسال در سراسر کشور  برگزار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار