تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۹۰۷۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح دستگیری ۴۷ سارق حرفه‌ای در اهواز اجرا شد
فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۴۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۸۴ فقره انواع سرقت ظرف ۳روز گذشته در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار،همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت 3 روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود:ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی 47 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، 1 سارق به عنف، 7 خرده فروش موادمخدر و 4 عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند گفت:ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح ها مقدار 3 کیلو و224 گرم انواع مواد مخدر،مقادیری اموال سرقتی، 339 طاقه پارچه قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون ریال، 3 فقره تیراندازی و تعداد 5 قبضه سلاح غیرمجاز (1 قبضه سلاح جنگی و 4 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز)به همراه 175 فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

وی افزود:متهمان در تحقیقات پلیس به 84 فقره انواع سرقت در شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی داده شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا 41 موتورسیکلت و 30 خودروی متخلف توقیف و 24 معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مرکزترک اعتیاد تحویل داده شد، اظهارداشت:نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار