تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۹۰۷۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت خرمشهر:
مسیر مبارزه با فساد در شهرستان‌ها ادامه یابد
 امام جمعه موقت و رئیس حوزه های علمیه خرمشهر گفت: حرکت خوبی در قوه قضائیه با روی کار آمدن رئیس جدید این قوه آغاز شده که باید در شهرستان‌ها تسری یابد.

  حجت الاسلام نصر حمادی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی خرمشهر اظهار کرد: با روی کار آمدن حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه با وجود فشار تورم ها بارقه امیدی در دل مردم ایجاد شد و با بازگرداندن منابع مالی از دست رفته به بیت المال امید به مردم بازگردانده شد.

وی افزود: بانگاه به اسناد بالادستی توقع تروم در طی این مسیر بیشتر شده است و باید استمرار این مسیر در شهرها و استان‌ها در اجرای سیاست‌ها دیده شود.

امام جمعه موقت جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها را دیگر اقدام مثبت در پی تغییرات قوه قضائیه دانست و افزود: باید تلاش شود کارخانه های تعطیل شده که عامل امرار معاش مردم هستند، احیا شوند و نمونه این کارخانه های تعطیل شده در شهرستان کارخانه صابون سازی است که باید برای احیا و فعالیت مجدد آن کوشید.

 در این مراسم، ناصر غلامی دادستان پیشین آبادان به عنوان رئیس جدید دادگستری و فاخر باوی به عنوان دادستان خرمشهر معرفی شدند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار