تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۹۰۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۱۳ اشتراک غیرمجاز در شهرستان اندیمشک شناسایی شد
 مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: از ابتدای امسال و تا پایان مهرماه بیش از ۲۱۳ اشتراک غیرمجاز در شهرستان اندیمشک شناسایی شده است.

علیرضا بنیادی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۵۹ اشتراک جدید توسط کارکنان امور مشترکین آب و فاضلاب منطقه اندیمشک جذب شده اند و این تعداد به خانواده شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان پیوسته اند.

وی با اشاره به نصب ۴۲۸ اشتراک جدید و استفاده شهروندان از خدمات این حوزه در هفت ماه نخستین امسال، گفت: با پیگیری کارکنان امور مشترکین از ابتدای فرودین ماه و تاکنون بیش از ۲۱۳ اشتراک غیرمجاز شناسایی و این اشتراک‌ها به مجاز تبدیل شده اند.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان این که در این مدت ۹۹۰ کنتور خراب توسط کارکنان امور مشترکین تعویض شده است، گفت: از ابتدای امسال و تاکنون بیش از ۸ هزار پلمب مربوط به مشترکین آب و فاضلاب منطقه اندیمشک نصب شده است.

وی با اشاره به تلاش کارکنان امور مشترکین آب و دیگر بخش ها و واحدهای آب و فاضلاب منطقه اندیمشک برای توسعه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و تأمین نیازهای شهروندان، عنوان کرد: تقویت خدمات و تأمین رضایت شهروندان اولویت آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تعیین شده و در این راستا تلاش و برنامه ریزی شده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار