تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۹۰۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری اهواز به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در پارک‌ها کمک کند
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: شهرداری با امکانات وسیعی که دارد برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در پارک‌ها کمک کند تا بتوانیم در پارک‌ها شاهد ظهور کافه کتاب‌ باشیم

 وحید کیانی ظهر امروز دوشنبه در آیین گشایش نمایشگاه کتاب «حال خوش خواندن» در کتابخانه مرکزی اهواز، اظهار کرد: آنچه برای ما و دیگر نهادهای فرهنگی به ویژه اداره کل کتابخانه های عمومی اهمیت دارد؛ تربیت کودک و نوجوان کتاب‌خوان و ارزش آفرین با مهارت های مثبت است.

وی افزود: این فرصتی را برای راه‌یابی کتاب به خانواده ها فراهم می کند تا خانواده ها را تحت تأثیر خود قرار دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان همپای اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در هفته کتاب و در قالب شعار مشترک «حال خوش خواندن» فعالیت های خود را در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی دنبال می کند.

کیانی گفت: بر اساس تقویم زمانی که در اختیار مراکز کانون در سراسر استان قرار دادیم، هفته کتاب و کتاب‌خوانی به شکل مفصل گرامی داشته می شود.

وی با بیان این که توجه به زیرساخت های فرهنگی در جامعه برای فرهنگ مهم است، تصریح کرد: هرچه زیرساخت های فرهنگی در جامعه عمق بیشتری پیدا کند و محتوای بیشتری را تحت پوشش قرار دهند جامعه سالم تری خواهیم داشت و کودکان و نوجوانان و جوانان ما از خطر آسیب های اجتماعی دورتر خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ادامه داد: امیدوارم فرصتی ایجاد شود که شهرداری با امکانات وسیعی که دارد برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در پارک‌ها اقدام کند و بتوانیم در پارک‌ها شاهد ظهور و بروز کافه کتاب‌ها هم باشیم.

کیانی گفت: از این طریق بیشتر به مردم و اهالی دانایی و معرفت نزدیک می شویم و آینده جامعه در گروی همین رفتارهای عمیق فرهنگی است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار