تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۹۰۷۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تمرین نکردند
 بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اعتراض به مشکلات مالی و پرداخت نشدن مصالبات خود روز گذشته از شرکت در تمرین این تیم خودداری کردند.

 مدتی پیش وزارت نفت در بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر قصد تیم‌داری در ورزش قهرمانی کشور ندارد و بر اساس آن قطع کامل حمایت مالی از تیم‌های صنعت نفت آبادان و ۲ تیم دیگر نفتی را در دستور کار خود قرار دارد.

این موضوع  باعث ایجاد مشکل بسیاری برای تیم‌های نفتی و گله‌مندی هواداران نفت آبادان شد.

با جدی شدن مشکل مالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بازیکنان این تیم از شرکت در تمرین خودداری و تمرینات این تیم روز دوشنبه برای سومین روز متوالی تعطیل شد.

در شرایطی که طبق برنامه اعلام شده تمرین تیم فوتبال نفت آبادان قرار بود از  دوشنبه از سرگرفته شود به دلیل اعتراض بازیکنان نسبت به مشکلات مالی باشگاه،  شاگردان اسکوچیچ حاضر به تمرین نشدند.

وزیر نفت هفته گذشته در دیدار با فرماندار و یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفته بود: برای بررسی مشکلات تیم صنعت نفت آبادان به خوزستان  سفر خواهد کرد.

فرماندار آبادان نیز در خصوص مشکل پیش آمده برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:وزیر نفت قول داده تا راه حلی برای مشکل نفت پیدا کند.

سیدزین العابدین موسوی اظهار داشت:امیدوارم در سفر هفته جاری وزیر نفت این مشکل به صورت اساسی بررسی و مشکل پرداخت مطالبات بازیکنان برطرف تا تیم صنعت نفت با قوت مسابقات لیگ برتر را ادامه دهد.

تلاش خبرنگار ایرنا با مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان بی نتیجه ماند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یکم آذر ماه سال جاری و از هفته یازدهم لیگ‌ برتر میزبان سپاهان اصفهان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار