تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۹۰۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم اهورا بهبهان: اولویت ما ماندن در لیگ است
  سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: ابتدا هدفمان حفظ سهمیه خوزستان در لیگ برتر است و در ادامه تلاش می‌کنیم به مرحله پلی‌آف صعود کنیم.

 محمد حجت سهشنبه پس از شکست تیمش مقابل حفاری بیان کرد: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و به دنبال کسب سه امتیاز در این دیدار بودند اما ما هر چه زدیم به در بسته خورد و بازنده دیدار شدیم.

وی با بیان اینکه برای سه امتیاز این دیدار وارد میدان شدیم گفت: در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و بارها دروازه حریف را تهدید کردیم اما متاسفانه بازیکنانمان در زدن ضربات آخر دقت لازم را ندارند.

سرمربی تیم اهورا بهبهان افزود: در ابتدای فصل دارای محدودیت‌ بودیم و در جذب بازیکن جدید عملکرد خوبی نداشتیم از طرفی در نیم فصل به جای تقویت تیم متاسفانه سه بازیکن خوبمان را بنا به دلایلی از دست دادیم و این امر باعث شد که ساختار تیممان تغییر کند و در ادامه کارمان سخت‌تر شود.

وی گفت: با این باخت شرایط ما بسیار سخت شده و باید در ادامه امتیازات لازم را کسب کنیم تا در لیگ ماندگار شویم. ما چند بازی حساس با تیم های پایین جدول داریم که باید امتیازات کامل را به دست آوریم.

حجت افزود: تیم ما به لحاظ مالی قابل قیاس با تیم های دیگر لیگ نیست و برخی از بازیکنانمان به دلیل پیشنهاد بهتر، از تیم ما جدا شدند.

دیدار تیم های ملی حفاری و اهورا بهبهان عصر روز سه شنبه در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز، با برتری چهار بر یک به سود تیم ملی حفاری به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار