تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۱۹۰۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتسال ملی حفاری برابر حریفش به برتری رسید
  تیم فوتسال ملی حفاری در هفته شانزدهم لیگ برتر کشور در اهواز برابر حریف خود به برتری رسید.

 تیم ملی حفاری روز سه شنبه در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم اهورا بهبهان در اهواز بود که این دیدار با برتری چهار بر یک ملی حفاری به پایان رسید.

هر ۲ تیم ملی حفاری و اهورا بهبهان در حالی به مصاف هم رفتند که  به ترتیب در مکان‌های هشتم و یازدهم رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

تیم ملی حفاری در نیمه اول موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کرد و موفق شد ۲ گل به حریف بزند و تیم اهورا بهبهان از تک موقعیت خود به خوبی بهره برد و یکبار دروازه حفاری را باز کرد.

در نیمه دوم شاگردان یعقوب مراقی به خوبی در میدان ظاهر شدند و توانستند ۲ گل دیگر به حریف خود بزنند. در ادامه تیم اهورا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما بازیکنان این تیم در امر گلزنی موفق نبودند.

در این دیدار محمد ربیهاوی، سینا ممبینی، رضا شایان پور( گل به خودی) و فرشید طالبی هر کدام یک گل برای تیم ملی حفاری به ثمر رساندند. هاشم شیرعلی تک گل اهورا را به ثمر رساند.

تیم ملی حفاری که در دوره گذشته این مسابقات، مقام سوم جدول لیگ برتر را کسب کرده بود، با این برد ۲۳ امتیازی شد و در مکان هفتم رده‌بندی قرار گرفت. همچنین تیم اهورا با ۱۴ امتیاز در مکان یازدهم باقی ماند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار