تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۹۰۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قیمت کارت الکترونیکی شهروندی 7 هزار تومان تصویب شد
نرخ تمام شده کارت هوشمند الکترونیکی شهروندی 20 هزار تومان است که مصوب شد 5 هزار تومان توسط پیمانکار، 8 هزار تومان به صورت یارانه توسط شهرداری اهواز و 7 هزار تومان توسط شهروندان پرداخت شود.

رحیم کعب عمیر عضو شورای شهر اهواز در این جلسه در خصوص اصلاح نرخ کارت هوشمند الکترونیکی، اظهار کرد: شهرداری اهواز در خصوص کارت الکترونیکی اقدام جدیدی انجام داده است که در کشور منحصربه‌فرد است و سیستم جدیدی وارد کار شده است که کارت‌ها قابلیت استفاده در مترو و تاکسیرانی را دارند.

وی افزود: هم‌اکنون این کارها با قیمت ۵ هزارتومان برای ۵ سال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و اگر کارت تحت هر شرایطی خراب شد کارت مجدد به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

عضو شورای شهر با اشاره به افزایش نرخ ارز و تحریم‌ها، عنوان کرد: با تغییرات قیمت ارز هم اکنون قیمت تمام شده کارت‌ها به ۲۰ هزار تومان رسیده است و پیمانکار توانایی ادامه کار را ندارد و نیازمند اصلاح قیمت است اما تغییر قیمت یک شوک برای شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، نرخ تمام شده کارت هوشمند الکترونیکی شهروندی 20 هزار تومان است که مصوب شد 5 هزار تومان توسط پیمانکار، 8 هزار تومان به صورت یارانه توسط شهرداری اهواز و 7 هزار تومان توسط شهروندان پرداخت شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار