تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۹۰۸۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان اعتصاب نفتی‌ها
تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از سه روز تعطیلی از سر گرفته شد.
  بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از اینکه سه روز از حضور در تمرینات این تیم خودداری کرده بودند، شب گذشته زیر نظر دراگان اسکوچیچ مجدداً تمرینات خود را از سر گرفتند.

پیش از این قرار بود دور جدید تمرینات تیم صنعت نفت پس از وقفه به وجود آمده در لیگ، از روز شنبه هفته جاری آغاز شود.

بر همین اساس، بازیکنان تیم صنعت نفت با درک شرایط و نگرانی هواداران، همچنین نزدیکی دیدار حساس این تیم در هفته یازدهم مقابل سپاهان در آبادان، با حضور در آبادان بر سر تمرین تیم خود حاضر شدند.

کاپیتان طلایی‌پوشان در خصوص علت اعتصاب بازیکنان این تیم و خودداری از حضور در تمرینات، عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم از کدام مشکل بگویم، من به شخصه 9 ماه است یک ریال دریافتی نداشته‌ام، بازیکنان دیگر هم چنین وضعیتی دارند و از همدیگر پول قرض می‌گیریم، واقعا نمی‌دانیم تا کی قرار است این اتفاقات ادامه داشته باشد، باور کنید صنعت نفت امسال می‌تواند شگفتی خلق کرده و تاریخ ساز شود اما بازیکنی که دغدغه ارتزاق دارد تمرکزش را از دست می‌دهد، بعضی از بازیکنان خرج چند خانواده را می‌دهند، این انصاف نیست که خانواد‌ه‌های ایشان با مشکل مواجه شوند.

طالب ریکانی یادآور شد: مردم آبادان شرایط ما را به خوبی درک کرده و می‌کنند، ما تصمیم گرفته‌ایم که به تمرینات باز گردیم، اما اینکه چند روز است که ما تمرین نکرده‌ایم و کسی حالی از ما نمی‌پرسد و تلاشی نمی‌کند، به این معنی است که برایشان مهم نیست که در تمرین باشیم یا خیر، آماده باشیم یا نه.

وی خاطرنشان کرد: از مسؤولان به عنوان یک آبادانی نه یک بازیکن، خواهش می‌کنم تنها دلخوشی مردم این شهر را از آنها نگیرند، نفت آبادان مال مردم آبادان است و انتظار داریم که به آن رسیدگی شود، خدا کند در آستانه زمستان، مسؤولان متولی به خواب این فصل فرو نرفته باشند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار