تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۹۰۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور
براساس نقشه های هواشناسی از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور شاهد بارش باران در برخی استان های کشور هستیم.
  براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی طی روز چهارشنبه و صبح پنج شنبه در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و همواره در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر پنج شنبه تا اواخر روز شنبه در سواحل دریای خزر و استان‌های اردبیل و خراسان شمالی ابرناکی، بارش متناوب باران، وزش باد شمالی و کاهش تدریجی دما پیش بینی می‌شود که شدت بارندگی در روز جمعه خواهد بود.


 با ورود سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه به جنوب غرب کشور در استان‌های خوزستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد و همچنین با تقویت سامانه بارشی شمال کشور در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش آغاز می‌شود. از روز شنبه سامانه بارشی جنوب غرب کشور تقویت شده و در جنوب غرب و غرب کشور و غرب استان‌های بوشهر، فارس و شمال خلیج فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. شدت بارش روز جمعه در گیلان و مازندران، شنبه در جنوب خوزستانف شمال و غرب استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد رخ خواهد داد.

طی روز‌های جمعه و شنبه در نیمه شمالی کشور و طی روز‌های شنبه و یکشنبه در غرب و جنوب غرب کشور، بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف خواهد بود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار