تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۰۹۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌امام جمعه اهواز ‌به منطقه محروم ‌مدرس رفت / تصاویر
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ‌در ‌‌کوی مدرس یا خروسیه حضور یافت و پای دغدغه‌ها و درخواست‌های مردم این منطقه ‌نشست.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از نزدیک در میان مردم کوی مدرس یا خروسیه حضور یافت و پای دغدغه‌ها و درخواست‌های آنها نشست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان باحضور در میان مردم ضمن گوش دادن با درخواست‌های آنها برای رفع مشکلات، با اراده نظام مقدس اسلامی برای رسیدگی به محرومان و غیربرخورداران اشاره کرد.

وی با اشاره به این‌که از سوی رهبرمعظم انقلاب مأموریت دارم که به مناطق محروم رسیدگی کنم، بیان کرد: شب و روز از این مناطق بازدید و تا رفع کامل آنها دست‌بردار نیستم.

حل بخشی از آب و فاضلاب کوی مدرس

‌موسوی‌فرد با اشاره به حل بخشی از معضل آب و فاضلاب کوی مدرس اشاره کرد و گفت: در جریان دیگر مشکلات منطقه خروسیه هستیم و آنها از مسئولان پیگیری خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پاسخ به درخواست برخی از مردم منطقه نسبت به رفع معضل سند املاک آنها گفت: این مشکل را از طریق مسئولان مربوطه پیگیری می‌کنم.

امام جمعه اهواز بعداز دیدار چهره به چهره با مردم کوی مدرس، در ادامه از دیگر نقاط آسیب دیده و دارای مشکلاتی نظیر فاضلاب، آسفالت، نبود فضای سبز و پارک بازدید کرد.

به گزارش تسنیم در این دیدار، مردم منطقه خروسیه از ‌نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز به پاس پیگیری معضل آب و فاضلاب منطقه و حل بخشی از آن تقدیر و تشکر کردند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار