تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۱۹۰۹۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولین برد جندی شاپور با اولین باخت پاس رقم خورد
تیم جندی شاپور دزفول در هفتمین هفته لیگ دسته اول فوتسال کشور اولین برد خود را با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل پاس تهران در خانه رقم زد.
 در هفتمین هفته لیگ دسته اول فوتسال کشور تیم جندی شاپور دزفول در بازی خانگی با نتیجه 4 بر3 بر حریف خود، پاس تهران غلبه کرد تا اولین برد خود و اولین باخت پاس را رقم بزند.

مجید بوستانی سرمربی جندی شاپور دزفول  در گفت و گو باخبرنگار، با بیان اینکه دو بازیکن تاثیرگذار تیم را در اختیار نداشته، اظهار داشت: با توجه به اینکه اوایل بازی تیم جندی شاپور با نتیجه 2 بر صفر عقب بود ولی  موفق شدیم تیم خوب، قدرتمند و منظم پاس تهران را شکست بدهیم و سرانجام پس از هفت، هفته نتیجه زحمات هایمان به ثمر رسید؛ امیدوارم این پیروزی در بازی های بعد هم ادامه پیدا کند.

همچنین در ادامه سعید درنگیس سرمربی پاس تهران اظهارداشت: این بازی هم از لحاظ فنی و هم از نگاه تماشاگران بازی خوب و زیبایی بود اما ما از نتیجه این بازی راضی نیستیم چرا که اولین شکست خود را متحمل شدیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه اول بازی با دو گل از حریف خود پیش افتادیم اما با توجه به میانگین سنی پایین تیم و عدم حضور سه بازیکن تاثیرگذار تیم، تحت تاثیر جو بازی و تماشاگران قرارگرفتیم و با تعداد اشتباهات فردی بازیکنان این بازی را با نتیجه 4 بر 3 واگذار کردیم.

سرمربی تیم پاس تهران گفت: اشتباهات خود را از این بازی پیدا کرده و با تمرینات بیشتر و روحیه مضاعف به بازی های بعد می‌پردازیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار