تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۹۰۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتیجه پرونده سرقت مسلحانه طلافروشی گتوند با شفافیت بیان شود
  امام جمعه موقت گتوند با اشاره به موضوع سرقت مسلحانه پارسال از طلافروشی خیابان استقلال این شهر گفت: نتیجه دستگیری سارقان و دیگر موضوعات این سرقت با شفافیت و صداقت برای مردم اعلام، و با افراد متخلف برخورد شود.

حجت الاسلام عباس حسنی در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) گتوند به موضوع سرقت مسلحانه طلافروشی گتوند در پارسال و مسایل حاشیهای آن اشاره کرد و افزود: اگر روشنگری و شفافیت باشد مردم قدردان آنها هستند و قدردانی خواهند کرد، ضمن اینکه ضعف ها باید برطرف شود تا مردم آرامش و اطمینان خاطر داشته باشند.
وی با بیان اینکه امنیت، امانت الهی است گفت: وظیفه دستگاههای مربوطه به ویژه نیروی انتظامی برای نگهبانی از این امانت الهی سنگین است و نیروی انتظامی باید با آنهایی که قصد برهم زدن امنیت دارند، به ویژه اگر افرادی بخواهند برای مسایل زندگی و اموال مردم مشکل ایجاد کنند باید به شدیدترین شکل با این افراد متخلف برخورد کند.
امام جمعه موقت گتوند همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب بیان کرد:در شهرستان گتوند ۱۰ کتابخانه وجود دارد که باید این کتابخانه‌ها بیشتر تجهیز شوند و اهمیت این موضوع باید از جانب مردم و مسوولان باید مدنظر قرار گیرد.
آبان‌پارسال چهار سارق با اسلحه، طلافروش گتوندی را به ضرب گلوله مصدوم کردند و از محل متواری شدند که وی در بیمارستان جان باخت. فرمانده انتظامی گتوند ۲۰ آبان امسال از دستگیری یکی از عاملان این سرقت مسلحانه خبر داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار