تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۹۰۹۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های مسابقه زیبایی اسب اصیل عرب در سوسنگرد شناخته شدند
برترین‌های مسابقه زیبایی اسب اصیل عرب در سوسنگرد شناخته شدند

برترین‌های مسابقه ملی زیبایی اسب اصیل عرب ایران پس از ۲ روز رقابت در سوسنگرد خوزستان شناخته شدند.

هادی مانگری دبیر مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب ایران جمعه شب پس از پایان این رقابت ها اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد (جام الماس سوسنگرد) در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۳ شرکت کننده از سراسر کشور در ۱۴ گروه در این مسابقه با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود: همچنین قصاوت مسابقات بر عهده یک داور بلژیکی و یک داور ایرانی بود.

مانگری افزود: در بخش مادیون های خردسال خالص ایرانی اسب ترنسا به مالکیت سعید نوروزی از خوزستان قهرمان شد، اسب پریما شکل آبادی به مالکیت مهدی شکل آبادی از اصفهان و اسب پریناز به مالکیت محمدجواد حبیبی از خوزستان مدال نقره و برنز این بخش را کسب کردند.

وی افزود: در بخش مادیون های جوان خالص ایرانی اسب بهار شاه‌آبادی به مالکیت منصور کعبی از خوزستان به مدال طلا رسید همچنین اسب برنزه سنگسو به مالکیت مسعود قنادان از خوزستان و اسب بنیتا شکل آبادی به مالکیت مهدی شکل آبادی از اصفهان دوم و سوم شدند.

دبیر این مسابقات افزود: در بخش مادیون های بزرگسال خالص ایرانی اسب فردخت قلعه تل به مالکیت جهان شاه کیانی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، در این بخش دیگر شرکت کنندگان به حد نصاب امتیاز نرسیدند.

وی افزود: در بخش نریون های خردسال خالص ایرانی اسب پرواز به مالکیت رضا شاه حسینی از خوزستان اول شد همچنین اسب پاتک سردار به مالکیت حشمت حسن زاده از خوزستان و اسب پایدار کعبی به مالکیت سجاد کعبی از خوزستان دوم و سوم شدند.

مانگری گفت: در بخش نریون های جوان خالص ایرانی اسب آباتا به مالکیت هیراد حسین پور از خوزستان اول شد همچنین اسب آراد سلطان قنواتی به مالکیت مسعود قنواتی از خوزستان و اسب برنو طاها به مالکیت مسعود عبداله زاده از خوزستان دوم و سوم شدند.

وی افزود: در بخش نریون های بزرگسال خالص ایرانی اسب فولاد باغبان زاده به مالکیت برادران باغبان زاده از خوزستان قهرمان شد همچنین اسب یونان جباری به مالکیت عبدالرضا جباری از خوزستان و اسب وارث سوز به مالکیت هادی مانگری از خوزستان دوم و سوم شدند.

دبیر مسابقات گفت: در بخش مادیون های بزرگسال خون خارجی اسب ارسولا به مالکیت محمد خسروی از خوزستان، اسب حنا عبد به مالکیت علی مرمزی از خوزستان و اسب یلدا به مالکیت علیرضا کعبی از خوزستان به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود گفت: حضور برترین های این رشته باعث زیبایی مسابقات شده بود از طرفی حضور پرشور علاقمندان در این رقابت ها، جذابیت کار را بیشتر کرده بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار