تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۹۰۹۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی شناگران اعزامی خوزستان به مسابقات کارگری بانوان کشور
  نفرات برتر رقابت‌های انتخابی شنا بانوان خوزستان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور شناخته شدند.

ساسان کریمی، رئیس انجمن شنا هیات کارگری خوزستان  اظهارکرد: این مسابقات 23 آبان‌ماه با حضور 40 ورزشکار در قالب تیم‌های استخر قدس اهواز، استخر آزادی اهواز، نفت اهواز، بهبهان، مسجدسلیمان، لالی، آبادان، امیدیه و شوشتر در اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: در مسابقات 50 متر کرال سینه رده سنی 19 تا 29 سال، الهام کیانی‌زاده، نیلوفر یوسفی و سحر صالحی به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده سنی 30 تا 34 سال این ماده نیز ماندانا علی‌محمدی، زینب موسوی و پگاه فتاح‌زاده عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در رده سنی 35 تا 39 سال، مرضیه سیلاوی، شاداب عباسی و لیلا هرمزی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس انجمن شنا هیات کارگری خوزستان عنوان کرد: در ماده 50 متر قورباغه رده سنی 40 تا 44 سال، بهار وایزی به عنوان نفر برتر معرفی شد. در این ماده و رده سنی نفرات دوم و سوم انتخاب نشدند. در رده سنی 45 سال به بالا این ماده نیز آتوسا سماعی، عصمت محجوبی و زهره موجی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

وی با بیان این‌که مسابقات انتخابی استان در سطح بالایی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در سطح کیفی خوبی قرار داشتند، گفت: نفرات برترا این رقابت‌ها 12 آذرماه به مسابقات قهرمانی شنا کارگری کشور که در مشهد برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار