تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۹۰۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال از مدال‌آور خوزستانی مسابقات پارادو ومیدانی جهان
   هاشمیه متقیان دارنده مدال نقره رقابت‌های پارادو ومیدانی قهرمانی جهان پس از ورود به اهواز مورد استقبال قرارگرفت.

آئین استقبال از این قهرمان پارادو و میدانی جهان جمعه شب با حضور مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، رییس هیات جانبازان و معلولان استان و سایر ورزشکاران این رشته در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد و با اهدا دسته گل از این ورزشکار تجلیل شد.

رقابت های پارادو و میدانی قهرمانی جهان از ۱۶ آبان به مدت ۹ روز با حضور ورزشکاران سراسر جهان در کشور امارات برگزار شد که هاشمیه متقیان در رشته پرتاب دیسک عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را به خود اختصاص داد و سهمیه حضور در پاراالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد.

مهناز امینی دیگر ورزشکار استان در رشته پرتاب وزنه به مقام پنجم رسید، همچنین زهرا کرم زاده به عنوان مربی تیم ملی ایران را در این رقابت ها همراهی می کرد.

نگار افشین مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تقدیر از تلاش این ورزشکاران، حضور ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی در سطح ملی و جهانی را مایه افتخار استان و کشور خواند. 

وی افزود: خودباوری، عزت نفس و توانمندی جوانان این مرز و بوم در همه عرصه ها موجب شده ایران اسلامی پله های ترقی و توسعه را بپیماید و در رشته های مختلف ورزشی در جهان صاحب نام باشیم.

همچنین مهرداد شیروانی رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان افزود: ورزشکاران جانباز و معلول استان در طول چند سال اخیر، آن هم در میادین بین المللی ثابت کردند با دست خالی نیز می توانند افتخارات بزرگی را رقم بزنند لذا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران جانباز و معلول استان همواره در مسابقات جهانی و آسیایی افتخار آفرینی کردند افزود: امیدوارم در مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۰ شاهد افتخارآفرینی مجدد ورزشکاران استان باشیم و پرچم مقدس ایران را به اهتزاز درآورند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار