تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۹۰۹۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد:
استفاده حداكثری از توانمندی های داخلی؛ محور رایزنی با سازندگان ایرانی در نمایشگاه صنعت نفت خوزستان

رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: استفاده حداکثری از توانمندی های داخلی؛ محور رایزنی ها با سازندگان و صنعتگران ایرانی در یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان است.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: استفاده حداکثری از توانمندی های داخلی؛ محور رایزنی ها با سازندگان و صنعتگران ایرانی در یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهدی معینی فر روز پنجشنبه  (23 آبان ماه)  با اشاره به زمان برپایی این نمایشگاه،  افزود: این رویداد نمایشگاهی اقتصادی از سوم تا ششم آذرماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان در اهواز برگزار می شود.
وی گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال «رونق تولید» محور فعالیت این نمایشگاه در راستای تکیه بر توان داخلی  همسو  با برنامه های اقتصاد مقاومتی و توجه بیش از پیش به  طراحی، ساخت و  بومی سازی تجهیزات صنعت نفت می باشد.
معینی فر با بیان اینکه نمایشگاه یازدهم با همکاری و تعامل شرکت های تابع وزارت نفت و شرکت نمایشگاه ‎های بین ‎المللی استان خوزستان به ویژه مناطق نفتخیز جنوب برگزار می شود اظهار کرد: تاکنون 260 شرکت از 10 استان کشور برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌ نام کرده ‎اند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران افزود: در غرفه اختصاصی این شرکت در سالن کارون مدیریت  پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت امضای چهار مورد تفاهم نامه همکاری با مراکز علمی، رونمایی از سه تجهیز کاربردی، چند عنوان کتاب تخصصی و نمایش شماری از قطعات و تجهیزات جدید  که در مراحل ساخت داخل قرار دارند را در برنامه دارد.

وی در این ارتباط  گفت: مدیریت تدارکات و امور کالای شرکت نیز قرار است در خصوص قطعات و تجهیزات و سایر اقلام مورد نیاز با شرکت های سازنده و تامین کننده حاضر در نمایشگاه نشست های تخصصی داشته باشد.
معینی فر اضافه کرد: در  راستای اهداف نمایشگاه  بخش بازار یابی و همکاری های بین الملل شرکت هم در جلسات با شرکت های زیر مجموعه صنعت نفت و شرکت های فعال در عرصه عملیات حفاری و ارایه خدمات جانبی در زمینه های همکاری و بسط روابط  به مذاکره خواهد نشست.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران افزود: برگزاری جلسات کاری مدیرعامل، قائم مقام، معاونان و مدیران ارشد شرکت با مدیران عامل، رؤسا و نمایندگان شرکت ها، مجموعه های بزرگ صنعتی و دانش بنیان ، مراکز علمی و پژوهشی و بازدید غرفه ها را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه به شمار می آید.
وی گفت: در چهار روز برپایی نمایشگاه، بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده کارشناسان حوزه های مختلف شرکت از  نمایشگاه بازدید و در محل غرفه متخصصان پاسخگوی پرسش های مراجعان و بازدیدکنندگان می باشند.

:
:
:
آخرین اخبار