تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۹۱۰۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخصیص سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی و سرویسهای مدارس خوزستان پیگیری می‌شود
مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت: تخصیص سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی، سرویس های مدرسه ها و آژانسهای تلفنی خوزستان پیگیری می شود تا مشکل سوخت این بخش از حمل و نقل عمومی نیز حل‌شود.

نعمت الله نجفی افزود: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران در حال جمع آوری اطلاعات از اتحادیه های حمل و نقل شهری برای تخصیص سوخت تاکسی های اینترنتی و سرویس های فعال است و به طور قطع سهمیه سوخت برای آنان درنظر گرفته می شود.
وی گفت: مهمترین و اصلی ترین بخش تخصیص سهمیه سوخت خودروهای شخصی و عمومی ، وانت بارها و حمل و نقل شهری مشخص شده و به زودی نیز سوخت یارانه‌ای بخش هایی از حمل و نقل عمومی که استحقاق سهمیه سوخت را دارند تامین و تخصیص می یابد.
دو شرکت اسنپ و تپ سی پس ازاعلام نرخ جدید بنزین و سهمیه بندی سوخت اعلام کردند نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی این شرکت ها افزایش نخواهد یافت و با تخصیص سهمیه سوخت ، ما به‌التفاوت نرخ سوخت به کارت آنان واریز می شود.

کسانی که کارت سوخت نگرفته اند به پلیس +۱۰مراجعه کنند
مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت:هر شهروند خوزستانی که به هردلیل تاکنون موفق به دریافت کارت سوخت نشده به مراکز خدماتی پلیس +۱۰ مراجعه کند.
نجفی افزود:صدور کارت سوخت ۲۱ روز تا یک ماه طول می کشد و دراین مدت سهمیه سوخت آنان در کارت ها واریز می شود.
وی گفت: ذخیره سوخت در کارت ها تا ۶ ماه امکان پذیر خواهد بود و پس از انقضای این مدت ، سهمیه ماه اول (آبان) حذف می شود.

صدور۲۳هزار کارت سوخت خودروهای اروندی
مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت:تاکنون ۲۳هزار کارت سوخت خودروهای اروندی صادر شده است.
نجفی در ادامه با بیان اینکه اطلاعات خودروهای اروندی از طریق سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران ارسال شده و بر مبنای اطلاعات دریافتی از این سازمان کارت سوخت برای این خودروها صادر شده است افزود: سهمیه بنزین خودروهای اروندی همچون سایر خودروهای سواری ۶۰لیتردر ماه است.
طرح افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین از روز جمعه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۸ بر اساس تصمیم سران سه قوه کلید خورد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار