تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۹۱۰۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدال تیم‌های ملی‌حفاری و سایپا در لیگ برتر فوتسال بانوان
  هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی برگزار می‌شود که ۲ تیم مدعی ملی حفاری و سایپا تهران مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان همانند فوتبال علاقه مندان بسیاری داشته و هر ساله با شروع این رقابت‌ها توجه این دوست‌داران به این رقابت‌ها معطوف می‌شود؛ در هفته اول از دور برگشت رقابت‍‌های لیگ برتر، ۲ تیم ملی حفاری و سایپا تهران به مصاف هم می‌روند تا بار دیگر شاهد تقابل ۲ قدرت فوتسال کشور در اهواز باشیم.

تیم ملی حفاری در شرایطی به مصاف سایپا یکی از مدعیان قهرمانی می‌رود که فصل گذشته در عین شایستگی عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، این موضوع باعث می‌شود انگیزه بازیکنان حفاری به مراتب بیشتر شود چرا که نمی‌خواهند در خانه آن هم در مقابل هوادارانشان به راحتی امتیاز از دست دهند.

در سوی مقابل تیم سایپا که از بازیکنان ملی پوش متعددی بهره می‌برد برای کسب عنوان قهرمانی، وارد میدان می‌شود تا با شکست ملی حفاری برای دیگر تیم‌ها خط و نشان بکشد.

تیم حفاری در مرحله رفت رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان از ۱۲ بازی گذشته با ۹ برد، ۲ تساوی و یک باخت و کسب ۲۹ امتیاز در مکان سوم قرار دارد و در سوی مقابل تیم سایپا با ۱۰ برد، یک برد و یک باخت وکسب ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمرین تیم به خوبی در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، در آمادگی خوبی به سر می‌برند.

وی افزود: با توجه به انصراف تیم ستارگان ورامین، رقابت‌های دور برگشت مجددا قرعه‌کشی شد و مسابقات با حضور ۱۲ تیم از اول آذرماه آغاز می شود.

در خصوص بازی اول تیمش در نیم فصل دوم مقابل سایپا گفت: حریف جزو تیم های خوب لیگ بوده و اکنون در صدر جدول قرار دارد، آنها امسال جز مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند لذا نباید آنها را دست کم گرفت. قطعا به دنبال برد در این دیدار هستیم اما به خوبی می دانیم که نباید بی گدار به آب بزنیم.

وی ادامه داد: شناخت نسبتا خوبی از تیم سایپا داریم ، نیلوفر اردلان هدایت این تیم را برعهده دارد و تیم خوبی روانه مسابقات کرده است اما روی هم رفته ما برای برد وارد میدان می شویم و می خواهیم مسابقات دور برگشت را با برد آغاز کنیم.

دیدار تیم های فوتسال بانوان ملی حفاری و سایپا جمعه آینده یکم آذر در اهواز برگزار می‌شود .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار