تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۹۱۱۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبرداد
اهواز میزبان همایش یافته‌های پژوهشی ورزشی کشور
 معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری سومین همایش یافته‌های پژوهشی ورزشی کشور به میزبانی این اداره‌کل در اهواز خبر داد.

ابراهیم نصیری اظهارکرد: سومین همایش پژوهشی ورزشی کشور همچون دو همایش گذشته در اهواز برگزار می‌شود. این همایش ۲۵ تا ۲۷ آذرماه با حضور دبیران شورای پژوهش استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: برگزاری سالانه همایش یافته‌های پژوهشی ورزشی کشور در واقع تبادل تجارب و انتقال یافته‌های علمی استان‌ها است که می‌تواند اثربخشی بسیاری داشته باشد و مسیر حرکتی مشخص می‌شود. در چنین همایش‌هایی، سطح علمی، فکری و تصمیم‌سازی بخش پژوهشی استان‌ها نیز تقویت می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به هشت موضوع انتخاب شده از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان برای انجام پژوهش، گفت: نیازسنجی و مکان‌یابی تاسیس اماکن ورزشی در اماکن روستایی شهرستان اهواز، راهکارهای بهبود جو اخلاقی تماشاگران ورزش خوزستان، طراحی و تدوین راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی استان خوزستان، بررسی و ارائه راهکارهای توسعه و مشارکت خیرین ورزشی، بررسی اثربخشی درمان اعتیاد جوانان در استان خوزستان، بررسی میزان رضایت‌مندی جوانان خوزستانی از دستگاه‌های متولی مبارزه با مواد مخدر، بررسی وضعیت آموزش جوانان در سطح استان و سنجش اثربخشی آن و آسیب‌شناسی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان خوزستان و ارائه راهکارهای تقویت نقش و جایگاه‌ آن‌ها، هشت عناوین تایید شده در شورای پژوهش استان هستند که برای کار باید به تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و وزارت ورزش و جوانان برسند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار