تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۹۱۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سومین همایش یافته های پژوهشی ورزشی کشور به میزبانی اهواز برگزار می شود.

احسان حاجی نجف اظهار داشت: سومین همایش یافته‌های پژوهشی ورزشی کشور ۲۵ تا ۲۷ آذرماه با حضور روسای شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های‌ کشور در اهواز برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه سال گذشته این همایش در اهواز برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود گفت: علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند پژوهش‌های خود را در هشت موضوع دنبال کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طراحی و تدوین راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی در استان، راهکارهای بهبود مسائل اخلاقی در ورزشگاه‌ها، نیازسنجی برای تاسیس اماکن ورزشی در اهواز، ارائه راهکاری مناسب برای مشارکت بیشتر خیرین، بررسی اثربخشی درمان اعتیاد جوانان در استان، بررسی میزان رضایت‌مندی جوانان استان از دستگاه‌های متولی مبارزه با مواد مخدر، بررسی وضعیت آموزش جوانان در سطح استان و آسیب شناسی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان موضوعات مطرح شده برای پژوهش به شمار می‌روند.  

ماهشهر میزبانی رقابت‌های ووشو انتخابی تیم ملی 

وی افزود: میزبانی مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی جوانان در بخش ساندا و تالو به شهرستان ماهشهر واگذار شد و این پیکارها بهمن ماه سال جاری با حضور ۳۵ تیم برگزار می شود.

حاجی نجف گفت: مسابقات ساندا انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود همچنین مسابقات تالو در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌گردد.

مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به اینکه از خوزستان سه تیم در این مسابقات حضور دارند احتمال مقام آوری ورزشکاران استان بیشتر می شود. 

مسابقات هفته هفتم و هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان به تعویق افتاد

وی افزود: مسابقات هفته هفتم و هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به دلیل سفر تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال بانوان به مسابقات کافا به تعویق افتاد و بازی‌های این ۲ هفته روزهای ۱۱ و ۱۵ آذرماه برگزار خواهد شد.

تغییر ساعت بازی نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن

مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: با اعلام کمیته مسابقات دیدار ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از هفته دوازدهم لیگ برتر روز جمعه هشتم آذرماه به جای ساعت ۱۵:۳۰ در ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد. تغییر ساعت این مسابقه با درخواست باشگاه ذوب آهن برای رسیدن به پرواز برگشت انجام شد و مورد موافقت تیم مقابل قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار