تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۹۱۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهبهان میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا شد
 دبیر هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا با موافقت فدراسیون در شهرستان بهبهان برگزار می‌شود.

گودرز چراغی بیان کرد: این رقابت‌ها با حمایت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هفته اول بهمن امسال با حضور کشورهای صاحب نام آسیا برگزار می‌شود و ورزشکاران ایرانی از جمله بازیکنان خوزستان در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها با حضور ۱۵ کشور مطرح برگزار می‌شود گفت: در این خصوص نشست های متعددی با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار کردیم و بودجه‌ای برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده که تلاش می‌کنیم میزبان شایسته‌ای برای این مسابقات باشیم.  

دبیر هیات ورزش‌های رزمی خوزستان افزود: در این رقابت‌ها سه ورزشکار آقا و ۲ ورزشکار خانم خوزستانی، تیم ملی را همراهی می‌کنند و احتمال کسب نشان آنها بسیار است.

اهواز میزبان رقابت‌های کیک بوکسینگ بانوان کشور

وی در ادامه به میزبانی مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی بوده و در اواسط آذر امسال به میزبانی اهواز برگزار می‌شود که نفرات برتر به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

چراغی به افتخارآفرینی ورزشکاران خوزستان در مسابقات استعدادهای برتر کشور اشاره کرد و افزود:در این رقابت‌ها ورزشکاران خوزستان ۱۹ نشان در سه رشته کسب کردند که در نوع خود بی نظیر بود. کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت‌ها ۴۰ نشانکسب کرد که نیمی از این آنها متعلق به ورزشکاران هیات ورزش‌های رزمی استان بود.

وی در خصوص تعداد ورزشکاران رزمی‌کار در خوزستان بیان کرد: آمار دقیقی از ورزشکاران سازمان یافته نداریم ولی برآورد میشود بیش از  ۱۰ هزار رزمی‌کار درخوزاستان فعالیت می‌کنند. در تیم ملی سومو و سامبو ایران به ترتیب یک و ۲ ورزشکار از خوزستان حضور دارند و در سال‌های آینده می‌توان شاهد حضور بیشتر ورزشکاران خوزستان در تیم‌های ملی بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار