تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۹۱۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص سهمیه بنزین برای خودروهای عمومی و بین شهری خوزستان
مدیرشرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت: سهمیه بنزین برای خودروهای عمومی ، بین شهری خوزستان و آژانس‌های درون شهری اختصاص یافته است.

نعمت اله نجفی افزود: برای خودروهای بین شهری تک سوز ۷۵۰ لیتر و دوگانه سوز ۴۵۰لیتر ، آژانسهای شهری درون شهری تک سوز ۲۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۱۲۰لیتر ، ون شهری تک سوز ۶۰۰ و دوگانه سوز ۲۵۰لیتر سهمیه بنزین اختصاص یافته است.
وی گفت:برای سرویس مدارس ، سامانه ای به نام "سپند" فعال شده و بر اساس اعلام آموزش و پرورش ، اطلاعات این خودروها در این سامانه ثبت می‌شود و بر اساس پیمایش، سهمیه ای شناور متناسب با کارکرد این خودروها تخصیص می یابد.
برخی گزارش های دریافتی در روزهای اخیر از افزایش خودسرانه کرایه خودروهای بین شهری خوزستان حکایت داشت که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای این استان هرگونه افزایش نرخ کرایه های برون شهری را غیرقانونی خواند.  
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کلانشهر اهواز نیز هرگونه افزایش نرخ کرایه ناوگان سبک حمل و نقل عمومی این شهر را غیرقانونی خواند و گفت: با متخلفان برخورد قانونی می شود.

محمد رستم منش افزود: گشتهای نظارتی سازمان تاکسیرانی اهواز بر نرخ کرایه تاکسیهای سطح این شهر نظارت می‌کنند.

در همین حال اسنپ و تپ سی ۲ سازمان حمل ونقل عمومی اینترنتی نیز اعلام کردند هیچ گونه افزایشی در نرخ های تاکسی اینترنتی پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش نرخ آن اعمال نشده است.

طرح سهمیه بندی و نرخ های جدید بنزین از روز ۲۴آبان بر اساس تصمییم سران سه قوه به مرحله درآمد که اعتراض هایی را در خوزستان موجب شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار