تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۹۱۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستورالعمل ممنوعیت افزایش قیمت کالا و خدمات ابلاغ شد
 رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در ابلاغیه‌ای دستورالعمل عدم افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی را ابلاغ کرد.

به گزارش روز دوشنبه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، «عباس تابش» در ابلاغیه‌ای به منظور تحقق دستور وزیر نفت مبنی بر اینکه در راستای اصلاح نرخ بنزین، هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع است، دستورالعملی برای اجرا به همه انجمن‌ها، اتحادیه ها، شرکت‌های تولیدی لاستیک و شرکت‌های پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ابلاغ کرد .

در این ابلاغیه آمده است: در راستای ابلاغ مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر اصلاح نرخ بنزین و نیز در راستای هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های انجمن ها، اتحادیه‌ها و شرکت‌ها در جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و به تبع آن اجحاف در حق مصرف کنندگان ضروری است ضمن رصد و پایش مستمر بازار، موضوع در اسرع وقت به کلیه واحدهای تحت پوشش اطلاع رسانی شود.

براساس این گزارش با توجه به اهتمام ویژه تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه در برخورد با تخلفات و در صورت هرگونه افزایش قیمت در شرایط کنونی و یا هرگونه اقدامی که موجب اخلال در بازار شود، اقدامات لازم از سوی سازمان حمایت و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان معمول و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده و با دستگاه‌های متخلف در حداقل زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار