تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۹۱۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان:
نیم فصل دوم زمان شکوفایی بازیکنان پالایش نفت آبادان است
 سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: نیم فصل نخست برای این تیم سخت گذشت ولی در نیم فصل دوم لیگ‌برتر فوتسال بانوان بازیکنان پالایش نفت شکوفا خواهند شد.

خدیجه پوربهبهانی بیان کرد: تیم پالایش نفت آبادان امسال تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت و بازیکنان دیر به هماهنگی لازم دست یافتند ولی نتایج خوبی کسب کردیم.

وی افزود: در هفته‌های ابتدایی پنج بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و در نیم فصل نخست با چالش بازیکن روبه رو شدیم ولی بازیکنان جایگزین با انگیزه‌ای که داشتند به لحاظ کیفی عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی گفت: در حالی که تیم پالایش نفت آبادان بازیکن تیم ملی نداشت از نظر کارشناسان یکی از تیم‌هایی است که به لحاظ کیفی از بهترین تیم‌ها در نیم فصل نخست بود.

پوربهبهانی ادامه داد: در پنج هفته ابتدایی لیگ بازی های سختی را تجربه کردیم زیرا در این هفته‌ها برابر مدعیان قهرمانی به میدان رفتیم ولی باعث شد به تجربه بازیکنان ما اضافه شود.

وی افزود: در تیم کنونی بازیکنانی حضور دارند که برای نخستین بار در لیگ برتر حضور یافته و تجربه بازیکنان دیگر تیم ها را نداشتند ولی به لحاظ کیفی فراتر از انتظار ظاهر شدند و بازی به بازی شرایط برای تیم پالایش نفت آبادان بهتر و با کسب نتایج قابل قبول در جدول رده بندی صعود خوبی داشتیم.

پوربهبهانی با اشاره به تمرینات استعدادیابی در آبادان بیان کرد: هفته گذشته بین سنین ۶ تا ۲۵ سال تمرین استعدادیابی در آبادان برگزار شد تا استعدادهای این شهرستان شناسایی و برای سال های بعدی پرورش یابند و در تلاش هستیم با هماهنگی  با آموزش و پرور استعدادهای دختران فوتسالیست را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: همه تلاش ما عملکرد قابل قبول در نیم فصل دوم لیگ برتر است و با توجه به توانایی‌های بازیکنانم نتایج بهتری نسبت به نیم فصل نسخت رقابت های لیگ برتر کسب خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: از بانوان آبادانی انتظار داریم برای حمایت از تیم پالایش نفت به سالن آمده تا با پشتوانه آنها در جدول رده بندی صعود کنیم.

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار