تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۹۱۱۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان خبر داد:
موافقت اولیه با میزبانی بهبهان از مسابقات کیک‌بوکسینگ آسیا
  رئیس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: موافقت اولیه برای میزبانی بهبهان از رقابت‌های قهرمانی کیک‌بوکسینگ آسیا صورت گرفته شده است.

علی آغاجری  اظهارکرد: در حال حاضر موافقت اولیه با برگزاری این رویداد آسیایی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، فدراسیون ورزش‌های رزمی و سازمان جهانی دفاع شخصی و قوت‌الرمی صورت گرفته است و در صورت تامین هزینه از سوی امور اجتماعی استانداری خوزستان، این پیکارها هفته اول بهمن‌ماه به میزبانی بهبهان برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که این میزبانی چه زمانی قطعی خواهد شد؟ عنوان کرد: آخر هفته جاری جلسه‌ای در استانداری خواهیم داشت و میزبانی خوزستان از رقابت‌های کیک‌بوکسینگ آسیا مشخص خواهد شد، البته من به گرفتن این میزبانی با توجه موافقت‌های اولیه، خوش‌بین هستم.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود 15 کشور در رقابت‌های آسیایی شرکت کنند، گفت: خوزستان می‌تواند حداقل 15 مدال در این پیکارها کسب کند.

وی با اشاره به وضعیت خوب رزمی‌کاران خوزستانی، عنوان کرد: در مسابقات المپیاد ایرانیان سال جاری، خوزستان در رشته‌های مختلف موفق به کسب 55 مدال شد که 19 مدال آن توسط رزمی‌کاران خوزستانی به دست آمد.

آغاجری گفت: هیات ورزش‌های رزمی استان، از تیرماه تاکنون موفق به کسب حدود 240 مدال آسیایی، جهانی و کشوری شده‌ است، ضمن این‌که چندین دوره مربیگری و داوری و همچنین مسابقات استانی نیز برگزار کردیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار