تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۹۱۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار هزار برنامه در هفته بسیج در خوزستان برگزار می‌شود
 معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: چهار هزار برنامه در هفته بسیج امسال در خوزستان برگزار و ۶۶۷ پروژه بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

 سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در اهواز بیان کرد:حدود ۴۰ سال از تشکیل بسیج می گذرد و با وجود تمامی توطئه های دشمن بازهم تمامی ارتش های جهان مقابل این نیروی مخلص شکست خوردند.

وی افزود: دشمن سال ها است که به این مملکت چشم طمع دارد و وظیفه پاسداری از این میهن اسلامی بر عهده بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: بسیج از اقشار ۲۲ گانه تشکیل شده و اکنون در هر نقطه، علم بسیج برپا است و همواره در تمامی عرصه‌های خدمت رسانی در کنار مردم و برای مردم تلاش می‌کند.

وی افزود: بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس، طرح‌های بیابان زدایی و بحران‌های سیل و زلزله در کنار مردم بودند و در هفته بسیج نیز برنامه‌های مختلفی برای خدمت رسانی به مردم در دستور کار دارند.

وی بیان کرد : هفته بسیج از روز پنجشنبه ۳۰ آبان آغاز می‌شود که روزهای این هفته به ترتیب با عنوان بسیج ،مقاومت و ایثار و شهادت ، بسیج ،اخلاق و معنویت ، بسیج، علم و فناوری ،بسیج ، سبک زندگی اسلامی و ایرانی ، بسیج، فرهنگ و بصیرت ، بسیج ،دفاع و امنیت و بسیج ، اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: در هفته بسیج چهار هزار برنامه پیش بینی شده که از این تعداد ۱۹ برنامه شاخص استانی است، یک هزار و ۶۰۰ برنامه نیز در سطح نواحی و ۶۷۱ برنامه در سطح بسیج اقشار برگزار می شود.

وی بیان کرد:همچنین در حوزه بسیج اساتید خوزستان از ۲۹ آبان تا یکم آذر میزبان اساتید کشوری هستیم و همایش تبیین گام دوم انقلاب با حضور ۸۰ نفر از صاحب نظران در دانشگاه چمران برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار حاجتی گفت: در حوزه بسیج حقوقدانان نیز یک هزار حقوقدان در مساجد مشاوره رایگان به مردم ارایه میدهند تا ارتباط بدنه بسیج اقشار با بسیج محلات تقویت شود.

وی با بیان اینکه در حوزه بسیج خواهران نیز نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی برپا می شود افزود:۴۰ پزشک در قالب گروه های پزشکی به شهرستان رامشیر برای رسیدگی ویژه به بیماران خاص اعزام می شوند که ۲۰ نفر از این پزشکان فوق تخصص هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد:درحوزه بسیج کارگری نیز شیفت ایثار پیش بینی شده و ۴۰۰ بسیجی به مدت یک روز بدون هیچ دستمزدی در شیفت کاری حضور می یابند.

وی گفت: دیدار روسای بسیج جامعه ورزشی با نماینده ولی فقیه در خوزستان و نواختن زنگ نواحی با حضور ۱۴ هزار دانش آموز بسیجی از دیگر برنامه های این هفته است.

سرهنگ پاسدار حاجتی ادامه داد:در حوزه بسیج عشایر نیز به مناسبت هفته بسیج نشست بزرگان عشایر برگزار می شود.

نمایش قدرت ۱۵ هزار بسیجی سازماندهی شده

وی بیان کرد : ۷۰۵ برنامه نیز در سطح حوزه های مقاومت و ۳۱ برنامه در سطح کانون ها برگزار می شود که مهمترین این برنامه ها نمایش قدرت بسیج با حضور ۶۴ گردان و ۱۵ هزار نفر نیروی سازماندهی شده است که در پنجم آذر برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: در هفته بسیج امسال یک هزار و ۳۲۱ نیرو در قالب گشت رضویون در خوزستان نمایش قدرت می دهند.

وی گفت: بهره برداری از یکصد مسکن مددجویان ، ۱۴ پل روستایی ، چهار زمین ورزشی ، سه خانه عالم ، یک درمانگاه،  آب روستایی ،عملیات اجرایی یک درمانگاه در منطقه عین ۲ اهواز ، تکمیل و بهسازی ۶۷ مسجد ، بهره برداری از چهار منزل و مدرسه سیل زده و ۴۰۰ سرویس بهداشتی و حمام در این هفته انجام می شود.

حجت الاسلام سید امیر میرعلایی معاونت فرهنگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز از برگزاری گردهمایی بسیجیان خوزستان با موضوع مطالبه گری بیانات رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از گرانی و همچنین بحث اقتدار و امنیت خوزستان در شامگاه پنجشنبه در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز خبر داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار