تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۹۱۲۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم تشییع پیکر شهید حافظ نظم و امنیت فردا در شوش دانیال برگزار می‌شود
 آیین تشییع و تدفین پیکر شهید رضا صیادی حافظ نظم و امنیت که روز دوشنبه در جریان تیراندازی عوامل اغتشاش گر و شرور در شهرک طالقانی از توابع شهرستان ماهشهر به شهادت رسیده‌بود فردا (چهارشنبه) در زادگاهش شوش دانیال برگزار می‌شود. معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت:این شهید در دفاع از جان و نوامیس مردم از سوی عوامل اغتشاش گر مسلح مظلومانه به شهادت رسید.
سرهنگ جلیل زبیدی از عموم مردم شهید پرور خوزستان و شهرستان شوش دانیال خواست در آیین تشییع و تدفین این شهید عزیز حضور یافته و با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز تجدید بیعت کنند.   
وی گفت: حافظان نظم و امنیت اجازه نمی‌دهند عده‌ای با اخلال در نظم جامعه و تعرض به امکان عمومی و خصوصی مردم امنیت آنان را خدشه دار کنند.‌
عوامل اغتشاش گر و دست آموز دشمنان بدخواه ملت ایران در روزهای اخیر با سلب آسایش و امنیت مردم مومن خوزستان به بهانه افزایش نرخ بنزین ، برخی اموال عمومی را به آتش کشیدند و زندگی عادی مردم را با اخلال رو به رو کردند.
مردم بصیر و آگاه خوزستان ،با حرکت خباثت آمیز  و شرورانه و دشمن شادکن عوامل شرور و اغتشاش گر فاصله گرفته و خیلی زود  چهره واقعی آنان را شناختند و صف خود را از آنان جدا کرده و اعمال زشت و خلاف قانون و منطق آنان را محکوم کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار