تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۹۱۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمت به مردم شاخصه بسیج است
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: شاخصه بسیج حضور در تمام عرصه‌ها و به خصوص خدمتی است که در کنار مردم و برای مردم ارائه می‌دهد؛ همان‌گونه که در دفاع‌مقدس، سازندگی، بیابان‌زدایی، سیل و حتی زلزله همیشه در کنار مردم بوده است.
سرهنگ میررضا حاجتی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست هفته بسیج ضمن بیان اینکه شعار این هفته " بسیج، ۴۰سال خدمت، جهاد،شهادت" است اظهار کرد: بسیج برگرفته از تربیت امامی است که نسل‌ها را در این مسیر قرار داد و تمام ارتش دنیا علی‌رغم حجم بالای کینه‌توزی‌ها و امکانات نتوانست در برابر آن قد علم کند.

وی افزود: با توجه به دستاوردهای جمهوری اسلامی، امروزه چشم طمع دشمن به آن دوخته شده است اما بسیج پاسداری و صیانت را سرلوحه خود قرار داده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: شاخصه بسیج حضور در تمام عرصه‌ها و به خصوص خدمتی است که در کنار مردم و برای مردم ارائه می‌دهد؛ همان‌گونه که در دفاع‌مقدس، سازندگی، بیابان‌زدایی، سیل و حتی زلزله همیشه در کنار مردم بوده است.

وی افزود: در همین راستا نیز در هفته بسیج ۴هزار برنامه را دنبال و اجرا خواهیم کرد که ۱۹برنامه شاخص آن در مرکز استان خواهد بود.

حاجتی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: مهم‌ترین برنامه این هفته، نمایش قدرت بسیج در ۵آذر خواهد بود که با حضور ۶۴گردان و ۱۵هزار بسیجی اجرایی خواهد شد و با تمام قدرت ماموریت‌های بسیج را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: بسیج سازندگی نیز ۶۶۱برنامه را اجرایی خواهد کرد که افتتاح ۱۰۰مسکن مددجویان کمیته‌امداد، افتتاح ۴ پل روستایی، افتتاح ۴زمین ورزشی، افتتاح ۱درمانگاه و کلنگ‌زنی یک درمانگاه در منطقه عین۲، اعزام ۴۰پزشک متخصص و فوق‌تخصص و ویزیت رایگان ۶۰۰محروم در منطقه رامشیر ، تکمیل و بهسازی ۶۷مسجد و تعمیر ۳۵مدرسه مناطق سیل‌زده تنها بخشی از اقدامات هفته بسیج خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، از ابتدای سال جاری، ۴۵۰گروه جهادی توسط بسیج به مناطق محروم سطح استان اعزام و بیش از ۴۰۰ پروژه عمرانی انجام شده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار