تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۹۱۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساختمان کاوش بیمارستان شهید بهشتی آبادان افتتاح شد
 ساختمان کاوش و کتابخانه بیمارستان شهید بهشتی آبادان سه‌شنه با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و مسئولان محلی افتتاح شد.

 معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان به خبرنگاران گفت: برای ساخت و تجهیز ساختمان کاوش بیمارستان شهید بهشتی آبادان با زیربنایی ۱۳۰ متر مربع ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

سارا مبارک افزود:این  ساختمان با فضای مناسب شامل بخش کتابخانه، مرکز جستجوی علمی و مرکز گسترش تحقیقات بالینی است.

وی اظهار داشت: مخزن کتابخانه این مرکز با ۴۰۰ جلد منبع لاتین و ۲ هزار و ۵۶۰ جلد منبع فارسی با ۳۰۰ عنوان کتاب دارای بروزترین و معتبرترین منابع علوم پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و علوم آزمایشگاهی و بالینی است.

مبارک گفت:در بخش الکترونیک کتابخانه منابع دیجیتال بین المللی و داخلی در زمینه علوم پزشکی را در دسترس پژوهشگران قرار می دهد.

وی اظهار داشت: مرکز جستجوی علمی شامل سه دستگاه رایانه متصل به کتابخانه دیجیتال که به وسیله کتابدار بالینی مانیتور می شود و امکان مشاوره علمی در لحظه را برای فراگیران فراهم می کند.

 ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸ مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار