تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۹۱۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموختگان دانشگاه چمران اهوازگشایش یافت
 دبیرانجمن دانش‌آموختگان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: نخستین نمایشگاه آثار و دستاوردهای دانش‌آموختگان روز سه شنبه در سرسرای دانشکده علوم این دانشگاه گشایش یافت.

مهناز کسمتی سه شنبه اظهار داشت: نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای علمی، فرهنگی، هنری و صنعتی دانش‌آموختگان برای ایجاد امید و انگیزه برای دانشجویان جدید تشکیل شد.

وی افزود: در این نمایشگاه ۳۰۰ عنوان کتاب تالیفی و ترجمه دانش آموختگان به عنوان نتیجه فعالیت‌های علمی آنها به نمایش گذاشته شد که درهیچ جا ثبت نشده است؛ انجمن قراراست آرشیوی از این منابع علمی، فرهنگی و هنری را جمع آوری کند.

کسمتی بیان کرد: در این نمایشگاه اختراعات، ابتکارات، کارهای هنری و تزیینی نیز برای علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

دبیرانجمن دانش آموختگان دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه سایت انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه شهید چمران اهواز آماده عضوگیری از علاقه مندان است گفت: این سایت امکانات مختلفی را به اعضای اصلی ارائه می‌دهد و محصولات و تالیفات افراد نخبه را معرفی می‌کند.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه تا روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه در نوبت صبح‌ برای بازدید علاقه‌مندان برپاست و در روز آخر، مجمع عمومی انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور مشاور وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و افراد دانش‌آموخته فعال در زمینه‌های فرهنگی، علمی، صنعتی و ورزشی برگزار می‌شود که از نظرات و دیدگاههای آنها برای بهبود ارتباط بین دانش‌آموختگان و دانشگاه استفاده شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار