تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۹۱۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دزفول:
شعبه بازرسی شبانه‌روزی اصناف در دزفول راه‌اندازی می‌شود
  معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: شعبه ویژه بازرسی شبانه‌‎روزی اصناف دزفول به منظور برخورد با واحدهای متخلف راه اندازی می‌شود.

سیدمهدی چلوی عصر سه‌شنبه در نشست تنظیم بازار شهرستان دزفول در اتاق اصناف این شهرستان افزود: این شعبه برای بازرسی اصناف به ویژه تاکسی‌های شهری و سرویس مدارس در دزفول فعال می‌شود و با متخلفان با قاطعیت برخورد می‌کند.
وی با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه با آشوبگران و افرادی که قصد خدشه وارد کردن به امنیت کشور دارند، گفت: دزفول یکی از کم آسیب‌ترین شهرهای کشور درخصوص اغتشاشات اخیر بود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول افزود: همانطور که نیروهای امنیتی توانستند وضعیت را به خوبی در دزفول کنترل کنند ستاد تنظیم بازار نیز باید سایر قیمت‌ها را مدیریت کند.
وی اظهار امیدواری کرد این طرح با وحدت اصناف و بازاریان بدرستی اجرا شود و حداقل تا یک ماه آینده افزایش قیمتی در بازار نداشته باشیم.
چلوی با تاکید بر لزوم توجیه واحدهای صنفی برای بازگشت شرایط به حالت عادی افزود: تشدید بازرسی و گشت‌های مشترک اصناف و تعزیرات ضروری است.

وی گفت: برخورد و پلمب مهدکودک‌ها و اصنافی که خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کنند در دستور کار است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول افزود: باید از وضعیت موجود در حوزه بنزین برای شفاف‌سازی اقتصاد استفاده شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول نیز اظهارداشت: باتوجه به تصمیم جدید سران سه قوه مبنی بر افزایش قیمت بنزین موظف به اعمال تغییراتی برای کاهش تاثیر این افزایش بر بازار اعمال کنیم.

مهراب عبدالهی هدف از این تغییرات را ایجاد رضایتمندی برای اصناف و مردم عنوان کرد و افزود: طبق دستور فرماندار مقرر شده هر سه روز یکبار نشست ستاد تنظیم بازار برگزار و وضعیت بررسی شود.
در این نشست مقرر شد حمل و نقل شهری توسط گشت مشترک اصناف و تعزیرات انجام شود و اتاق اصناف و اتحادیه آژانس‌ها از افزایش نرخ کرایه‌ها جلوگیری کنند.
همچنین مقرر شد با بخشداران مکاتبه شود و سامانه‌های ۱۲۴ صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی به مردم اطلاع‌رسانی شوند تا درصورت افزایش قیمت شکایت کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار