تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۹۱۲۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴ هزار برنامه‌ هفته بسیج در خوزستان‌ اجرا می‌شود‌ / افتتاح ۶۶۱ پروژه محرومیت‌زدایی
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ‌خوزستان‌ با اشاره به آغاز هفته بسیج ‌گفت:‌ ۴ هزار برنامه هفته بسیج در استان اجرا می‌شو‌د که ۱۹ برنامه شاخص آن در اهواز برگزار می‌شو‌د.
 سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی امروز در نشست خبری هفته بسیج با اشاره به «بسیج؛ چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» به عنوان شعار بسیج اظهار داشت: روحیه بسیجی نشات گرفته از امام راحل و رهبرمعظم انقلاب است که در حال حاضر شاهد شکل‌گیری تشکیلات 22 گانه هستیم.

وی با اشاره به حضور بسیج در کنار و برای مردم بسیج به عنوان شاخصه اصلی آن، بیان کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشت و اکنون‌ در جبهه‌های خدمت‌رسانی به مردم اعم از سازندگی، زلزله و سیل نیز حضور پیدا کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان خاطرنشان کرد: همایش 700 نفره باحضور فرماندهان، مدیران، بسیج اقشار و بسیجیان نخبه در 29 آبان ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج از 30 آبان ماه تا 6 آذرماه، گفت: 661 پروژه اقتصادی در روز پایانی این هفته افتتاح یا به پایان می‌رسند. 4 هزار برنامه اجرا می‌شوند که 19 برنامه شاخث در اهواز اجرا می‌شوند.

‌حاجتی با اشاره به اجرای یک هزار و 600 برنامه در ناحیه‌های مقاومت بسیج و 671 برنامه ویژه اقشار 22 گانه بسیج، بیان کرد: برگزاری دوره کادرسازی و توانمندسازی ویژه خواهران مشاور پنج استان کشور و گردهمایی تبیین گام دوم انقلاب توسط بسیج اساتید در دانشگاه شهید چمران از جمله این برنامه‌ها هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به رونمایی از طراحی دو هزار متر از نقشه‌های ساختمانی در هفته بسیج، اظهار داشت: کمک به سیل‌زدگان عین دو اهواز، اجرای طرح هزار مسجد‌ هزار حقوقدان همراه با ارائه مشاوره رایگان از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی به برگزاری 985 برنامه کلان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خوزستان اشاره کرد و افزود: نمایش اقتدار بسیج باحضور 64 گردان و بالغ بر 500 هزار نیروی بسیجی از مهم‌ترین برنامه پایگاه‌های بسیج است. یک هزار و 321 گشت رضویون در سطح خوزستان برپا خواهند شد.

‌حاجتی با اشاره به برگزاری 26 یادواره شهدا، 700 نشست بصیرتی و روشنگری، اعزام 80 گروه جهادی به مناطق محروم خوزستان و اردوهای راهیان نور 30 هزار نفره دانش‌آموزان، اظهار داشت: افتتاح 100 مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد و 14 پل روستایی، اجرای 661 برنامه سازندگی، آبرسانی به شش روستا، افتتاح یک درمانگاه و کلنگ‌زنی یک درمانگاه دیگر، تکمیل و ترمیم 67 مسجد، تکمیل و بهسازی هفت مدرسه از دیگر اقدامات به مناسبت هفته بسیج است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار