تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۹۱۲۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سومی خوزستان در مسابقات بوکس قهرمانی کشور
 خوزستان در پایان بیست و نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی بوکس کشور در رده سوم قرار گرفت.

حمید زنگنه‌منش، رییس هیات بوکس خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها روز گذشته (۲۸ آبان‌ماه) در ارومیه به پایان رسید که خوزستان پس از تیم‌های لرستان و تهران به عنوان سومی دست پیدا کرد. تیم استان بدون داشتن سالن بوکس و مکان تمرینی موفق به کسب این جایگاه شد.

وی با بیان این‌که مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و بوکسورهای خوزستانی نیز در سطح کیفی بالا با حریفان خود به رقابت پرداختند، گفت: تیم‌های تهران و خوزستان، ۲۱ امتیازی شدند و ما به دلیل مدال طلای کمتر نسبت به تهران، در رده سوم قرار گرفتیم.

رییس هیات بوکس خوزستان عنوان کرد: ارومیه از مدعیان بوکس کشور در رده چهارم قرار گرفت و تیم‌های مازندران، گیلان و کرمانشاه نیز نتواستند روی سکو باشند که این نشان از سطح بالای مسابقات بود.

وی ادامه داد: چهار بوکسور خوزستانی به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کردند که در این مرحله، رقابت  تنگاتنگ و دیدنی با حریفان خود داشتند که جا دارد از تمام ورزشکاران اعزامی و کادرفنی تیم که با تمام وجود تلاش کردند، قدردانی کنم.

زنگنه‌منش بیان کرد: من به تازگی ریاست هیات بوکس استان را برعهده گرفته‌ام و کسب این مقام در حالی که هنوز وضعیت مالی هیات مشخص نیست، برای‌مان بسیار ارزشمند است. برنامه‌های خوبی برای موفقیت بوکس استان مدنظر است تا این رشته همچنان روزهای خوبی را پیش‌رو داشته باشد. امیدوارم مسوولان استان را نیز بیش از پیش کنار این رشته پرطرفدار داشته باشیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار