تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۹۱۲۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار گروه بازرسی بر بازار خرمشهر نظارت دارند
  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار این شهرستان به منظور کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گرانفروشی با فعالیت چهار گروه بازرسی آغاز شده‌است.

بیژن بداغی  اظهار داشت:چهار گروه ۲ نفره از اداره صنعت، معدن و تجارت و ۱۰ نفر از اتاق اصناف خرمشهر قیمت کالا و خدمات را زیر نظر دارند.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا و خدمات در خرمشهر افزایش قیمت نداشته ایم اما در بخش  حمل‌ونقل مسافری درون شهری و خودروهای مسافربر شخصی شاهد افزایش قیمت بودیم.

بداغی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از  شهروندان خرمشهری دررابطه با افزایش قیمت کالاها به سامانه ۱۲۴ اعلام شکایت کردند گفت: ۹۰ درصد شکایت‌های شهروندان خرمشهری در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ شهری و بین شهری بوده است.

وی گفت: در این راستا یک گروه از سازمان تاکسیرانی، شرکت پخش فرآورده های نفتی، تعزیرات حکومتی، فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در خرمشهر نرخ کرایه تاکسی شهری و برون شهری را نظارت و پایش می‌کنند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر افزود:شهروندان خرمشهری در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور مراتب را با تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت واقع در سایت اداری خرمشهر مراجعه کنند. 

شهرستان خرمشهر ۶ هزار واحد صنفی فعال دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار