تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۹۱۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان/ سرخپوشان بدون کالدرون برابر شکست ناپذیرها
پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در تک دیدار هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این دیدار در حالی فردا (جمعه) ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که چهار دیدار دیگر این هفته لغو و به زمان دیگری موکول شده است.
 نخستین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فردا (جمعه) با مصاف پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان انجام می‌شود.

  پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در تک دیدار هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این دیدار در حالی فردا (جمعه) ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که چهار دیدار دیگر این هفته لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

این بازی هم روز چهارشنبه تا چند ساعت لغو شده بود اما فراهم شدن شرایط برگزاری بازی و امکان خرید بلیت الکترونیکی امکان برگزاری بازی را ایجاد کرد. این دیدار با کمی تغییر ساعت برگزار می‌شود تا با اتمام بازی‌های ملی، رقابت‌های باشگاهی از سر گرفته شود.

با اتمام یک سوم از مسابقات لیگ برتر، پرسپولیس با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و رقیب همشهری خود را در تعقیب خود می‌بیند و از سوی دیگر چشم به صدرجدول دارد. آن‌ها اگر این بازی را با برد پشت سر بگذارند، با وجود باقی ماندن در رده سوم جدول، به یک امتیازی شهرخودرو می‌رسند و با سپاهان هم امتیاز خواهند شد.

در آن سوی زمین، تیم شکست ناپذیر و شگفتی‌ساز نفت مسجد سلیمان که با هدایت مهدی تارتار بهترین عملکرد خود را در ادوار لیگ برتر تجربه می‌کند، قرار دارد. نفت تاکنون از ۱۰ دیدار خود، ۱۴ امتیاز کسب کرده و با ۸ مساوی، رکوردار محسوب می‌شود.

*پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت بعد از چندین روز تعطیلی به واسطه فیفا دی و بازگشت ملی‌پوشان، مهیای این دیدار شده تا نهایت استفاده را از این بازی خانگی ببرد. پرسپولیس در پنج بازی اخیرش در لیگ برتر، سه برد، یک تساوی و یک باخت را به جای گذاشته است اما به طور کلی روند رو به رشدی را در پیش گرفته و در چهار بازی اخیرش، ۱۰ امتیاز به دست آورده است.

مهم‌ترین نکته غیبت گابریل کالدرون در روی نیمکت پرسپولیس است که چندی پیش از سوی کمیته انضباطی با محرومیت از یک بازی جریمه شد. امیر روستایی هم به علت حضور با تیم ملی امید در قطر در این دیدار غایب است.

*نفت مسجد سلیمان

تیم شگفتی‌ساز جنوبی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای را تاکنون طی کرده است. این تیم با دو برد و سه تساوی در پنج بازی اخیرش، روی مدار خوبی حرکت می‌کند.

شاگردان مهدی تارتار تاکنون برابر تیم‌هایی مانند سپاهان و تراکتور کم نیاورده‌اند و توانستند یک مساوی را برابر این تیم‌ها به دست بیاورند.

نکته جالب درباره نفت مسجد سلیمان، کسب یک برد، یک باخت و هشت تساوی در دیدارهای رودررو با پرسپولیس است.

نفت مسجد سلیمان در این دیدار سعید آهنی را به علت محرومیت در اختیار ندارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار