تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۹۱۳۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرمشهر با ۷۰ برنامه فرهنگی و رزمی به استقبال هفته بسیج رفت
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: ۷۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و رزمی با حضور اقشار مختلف مردم هفته بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود.

 سرگرد علیرضا خردمند پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت:برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم توسط گروه های جهادی، یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی حلقه های صالحین، گلباران و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی و نواختن زنگ بسیج در مدارس از مهمترین برنامه های هفته بسیج در خرمشهر است.

وی شعار محوری هفته بسیج امسال را " بسیج ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت" بیان کرد و افزود: فرهنگ تفکر بسیجی فرهنگ انقلاب است که در گام دوم انقلاب قطعا فرامین مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه مسیر راه برنامه‌های بسیج خواهد بود.

 بازسازی ۱۲ واحد مسکونی سیل زده توسط گروه های جهادی خرمشهر 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: پس از سیل بهار سالجاری عملیات بازسازی ۱۲ واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی با همکاری بسیج آبادان در بخش اسماعیله درحال انجام است و پیشرفت قابل توجهی دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر افزود: در یک سال گذشته بازسازی ۱۵ واحد مسکونی مناطق محروم آغاز شده ولی به دلیل کمبود نقدینگی ساخت این واحدها به طول انجامید اما بخشی از این واحدها در هفته بسیج واگذار می شوند.

سرگرد خردمند همکاری با شهرداری خرمشهر برای جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی را از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی بسیج این شهرستان بیان کرد و گفت:با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات شهرداری جمع آوری و پاکسازی نخاله‌های ساختمانی توسط گروه جهادی در حال انجام است.

وی گفت: از ابتدای سال تحصیلی لوازم تحریر و آموزشی بین دانش آموزان بی‌بضاعت در مدارس خرمشهر توزیع شد.

۲۰ کارگاه کوچک زودبازده در خرمشهر راه اندازی شد

فرمانده ناحیه بسیج خرمشهر از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور ایجاد اشتغال در خرمشهر اشاره کرد و بیان  داشت:تسهیلات بانکی تا۳۰۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است و تاکنون۲۰ کارگاه کوچک زودبازده و مشاغل خانگی در این شهر راه اندازی شده است.

سرگرد خردمند لایروبی انهار منطقه محرزی را از دیگر فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در خرمشهر عنوان کرد و گفت: لایروبی ۱۱ نهر منطقه محرزی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خرمشهر در حال انجام است.

۳۰ آبان تا ۶ آذرماه هفته بسیج نامگذاری شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار