تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۹۱۳۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی مردم اهواز در محکومیت آشوب‌های اخیر دوم آذر برگزار می‌شود
 راهپیمایی وحدت آفرین مردم بصیر و مومن اهواز در محکومیت آشوب‌های یک هفته اخیر و حمایت از فرمایش‌های مقام معظم رهبری روز شنبه دوم آذرماه برگزار می‌شود.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌خوزستان روز پنجشنبه اعلام کرد: این راهپیمایی روز شنبه دوم آذر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۹ صبح از میدان مولوی اهواز تا چهارراه آبادان با حضور یکپارچه و حماسی مردم برگزارخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز عموم مردم متدین و مومن اهواز را برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.
حضرات آیات موسوی جزایری، حیدری ، کعبی و شفیعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از عموم مردم اهواز دعوت کردند در این راهپیمایی وحدت بخش حضوری حماسی و دشمن شکن داشته‌باشند.
تاکنون تشکل ها ، اتحادیه ها و انجمن های اسلامی دانشجویی و دانش آموزی، حوزه های علمیه ، دفتر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در اهواز ، حزب موتلفه اسلامی شاخه خوزستان و اصناف اهواز برای حضور در این راهپیمایی اعلام آمادگی کردند.
به گزارش ایرنا برخی عوامل آشوب گر و شرور،  اجرای طرح سهمیه بندی و افرایش قیمت بنزین را دست آویز و بهانه خود قرار دادند و به اموال عمومی و خصوصی مردم در برخی شهرهای خوزستان تعرض کردند و امنیت عمومی مردم را به مخاطره انداختند.
مردم خوزستان به سرعت از نیت و اهداف شوم افراد اغشتاش گر و دنباله رو دشمن آگاه شدند و صف خود را از بدخواهان و برهم زنندگان نظم و امنیت جدا کردند.   
مردم دزفول نیز روز چهارشنبه با برپایی راهپیمایی ، اقدام خرابکارانه و خشونت بار عوامل آشوب گر و شرور که امنیت و آرامش مردم را هدف قرار دادند محکوم کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار