تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۱۹۱۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عشایر عرب صف خود را از اغتشاشگران جدا می‌دانند
امام جمعه شهر چمران گفت: عشایر منطقه در بیانیه‌ای ضمن تاکید بر پشتیبانی از ولایت فقیه و آرمان های امام و شهدا، بر جدا بودن مسیر عشایر خوزستان از اغتشاشگران و آشوبگران تاکید کردند.
 جاسم عبادی امام جمعه شهر چمران عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندر ماهشهر اظهار کرد: روز گذشته سران عشایر غیور عرب منطقه، سادات، بزرگان، معتمدان، روحانیون و مردم شهر چمران با حضور فرمانده ارشد نظامی خوزستان، فرماندار، فرمانده انتظامی شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر در مسجد جامع شهر چمران گرد هم آمدند و ضمن جدا کردن صف خود از اغتشاشگران و محکومیت اقدامات سخیف انجام شده با امام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب بیعت تازه کردند.

وی افزود: این جلسه با حضور خانواده افرادی برگزار شد که عزیزان خود را از دست داده بودند یا مجروح شده بودند و صف خود را از اغتشاشگران جدا و تاکید کردند پیرو خط امام و رهبر انقلاب هستند.

عبادی تاکید کرد: مردم شهر چمران در حضور مسئولین عنوان کردند پیرو خط رهبر و پشتیبان ولایت فقیه هستند و تا پای جان از آرمان‌های امام و شهدا پاسداری می‌کنند اما در عین حال از دولت تقاضا دارند به مشکلات مردم منطقه شهرستان بندر ماهشهر رسیدگی کنند و اجازه ندهند گرانی بنزین بر سایر کالاها اثر بگذارد و سایر کالاها نیز گران شود.

وی با بیان اینکه عشایر عرب منطقه با قرائت بیانیه ای مسیر خود را از اغتشاشگران جدا کردند، عنوان کرد: عشایر منطقه نیز در بیانیه‌ای ضمن تاکید بر پشتیبانی از ولایت فقیه و آرمان های امام و شهدا و جدا کردن مسیر عشایر خوزستان از اغتشاشگران و آشوبگران، خواستار رسیدگی به وضعیت فقر و بیکاری در کنار صنایع پتروشیمی منطقه شدند. عشایر عنوان کردند هیچ ارتباطی با اغتشاشگران ندارند و اقدامات اخیر اشرار را به شدت محکوم کردند.

*شهید رضا صیادی از نیروهای انقلابی و مخلص یگان ویژه استان خوزستان بود

امام جمعه شهر چمران بیان کرد: شهید رضا صیادی از نیروهای انقلابی و مخلص یگان ویژه استان خوزستان بود که در راستای حفظ امنیت مردم و مقابله با اشرار جان خود را فدای امنیت مردم شهر چمران کرد و به رجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: روز گذشته پیکر مطهر شهید در شهرستان شوش با حضور خیل عظیم مردم خوزستان تشییع شد شهید رضا صیادی از رزمندگان انقلابی، مومن و فداکاری بود که برای امنیت مردم شهر چمران مقابله اشرار قرار گرفت و به شهادت رسید، اشرار بیگانه ها و نفوذی هایی بودند که هیچ ارتباطی با مردم شهرستان بندرماهشهر و شهر چمران نداشتند.

عبادی در پایان گفت: ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهید رضا صیادی باید عنوان کنم مردم شهرستان بندرماهشهر هم شریک غم خانواده شهید صیادی هستند و یار و یاور نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی بخصوص نیروی انتظامی و یگان های ویژه ناجا استان خوزستان.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار