تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۹۱۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یادواره ۶۷ شهید بخش چغامیش دزفول برگزار شد
  یادواره ۶۷ شهید بخش چغامیش دزفول شامگاه پنجشنبه با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهر جندی شاپور برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای بخش چغامیش گفت: حفظ ارزش‌های اسلامی و گم نکردن راه در دنیای پرتلاطم کنونی نیازمند حرکت در راه شهدا است.

محمد حیدری شهادت را از والاترین ارزش‌ها در فرهنگ اسلامی و راه رسیدن به کمال دانست و افزود: اگر خون شهدا نبود مسیر و ماهیت اسلام منحرف می‌شد.

وی قدرت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا و رشادت بسیجیان دانست و اظهارداشت: فقط انسانی که از نفس خویش رها می‌شود به فیض شهادت نایل می‌آید.

حیدری افزود: نباید از مسیر شهدا و ارج نهادن به خانواده آنها فاصله بگیریم زیرا شهدا می‌توانند در قیامت دست ما را بگیرند و ما را شفاعت کنند.

وی با بیان اینکه بسیج مکتب سازندگی و انسان‌سازی است، گفت: اگر قرار است پالایش و تغییری در روش‌ها و منش‌های سیاسی خود داشته باشیم باید از شاخصه‌ها و ویژگی‌های شهدا استفاده کنیم.

این مقام مسئول بسیج را راه برون رفت کشور از مشکلات خواند و افزود: شرایط کشور با تاسیس بسیج به فرمان حضرت امام(ره) تغییر کرد و در جنگ تحمیلی نیز با کمک بسیج موازنه قدرت به سمت ما شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اظهارداشت: بسیج چشمه خروشانی است که با جوشش خود دشمن را سرکوب می‌کند؛ اکنون تفکر بسیج از مرزهای ما فراتر رفته و در عراق، داعش را شکست داده است.

وی با بیان اینکه حشدالشعبی عراق الگوبرداری از بسیج است، افزود: بسیج دارای خط سیاسی و مرزبندی نیست و  امیدواریم این تفکر همواره در ملل اسلامی تقویت شود.

حیدری ادامه داد: شهرستان دزفول با تفکر بسیجی خیلی از مشکلات را پشت سر گذاشته و با همین تفکر و وحدت عمل مسئولان روبه توسعه است.

۵۰۰ برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج در دزفول برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این یادواره گفت: امسال جشن ۴۰ سالگی بسیج بوده و ۵۰۰ برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان دزفول برنامه‌ریزی شده است.  

سرهنگ هادی سعادت‌زاده افزود: سال‌های سختی را در ۴۰ سال عمر انقلاب پشت سر گذاشتیم و مردم و رزمندگان در جنگ تحمیلی توانستند دشمن را عقب برانند.

وی ادامه داد: هرجا مشکلی پیش بیاید مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند لذا مسئولان باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنها بکار گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهارداشت: اکنون چهارمین یادواره شهدای بخش چغامیش در حال برگزاری است و امیدواریم ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) و شهدا باشیم.  

شهرستان دزفول ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده که ۶۷ شهید از این تعداد مربوط به بخش چغامیش هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار