تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۹۱۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاهیان در محکوم کردن اغتشاش‌های اخیر پیشگام هستند
 رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه راهپیمایی مردم در اعتراض به اغتشاش‌ها و تخریب اموال عمومی امری ضروری است گفت: دانشگاهیان در این مسیر پیشگام بوده و با تمام ظرفیت در راهپیمایی باشکوه روز شنبه حضور خواهند داشت تا انزجار خود را به دشمنان قسم خورده نظام نشان دهند.

غلامحسین خواجه  با محکوم کردن اغتشاش های اخیر در خوزستان و برخی از استان های کشور، اظهار داشت : اعتراض ، انتقاد و نقد حق تمامی مردم است و به رسمیت شناخته شده اما تخریب اموال عمومی ، آشوبگری و برهم زدن نظم و امنیت همواره محکوم است. 

وی افزود: سیاست های دولت برای همه ما قابل احترام است و همواره نقد این سیاست ها امر طبیعی بوده اما اینکه عده ای از این فضای اعتراض و انتقاد برای آسیب زدن و تخریب اموال عمومی استفاده کنند در کشور ما قابل قبول نیست و هر ایرانی به نوبه خود این اقدامات را رد می کند.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد اعتراض خشونت آمیز از سوی عده ای سودجو بودیم که خسارت های زیادی را به اماکن عمومی و خصوصی وارد کرد که اقدامی پسندیده نبود .

وی اظهار داشت : اموال عمومی متعلق به شخص خاصی نیست بلکه متعلق به تمامی مردم استان بوده و این افراد فرصت طلب در واقع به مردم آسیب رساندند .

خواجه تصریح کرد : دولت همواره نسبت به اجرای سیاست های خود به مردم پاسخگو است و امید است حضور مردم ولایت مدار استان در راهپیمایی روز شنبه تمامی توطئه های دشمن را خنثی کند.

راهپیمایی مردم اهواز در محکومیت آشوب‌های اخیر روز شنبه دوم آذر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۹ صبح از میدان مولوی اهواز تا چهارراه آبادان با حضور یکپارچه و حماسی مردم برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار