تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۹۱۳۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در سودای طلسم شکنی
تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز جمعه به مصاف هم می‌روند و امیدوارند بتوانند به ناکامی‌های خود در برابر یکدیگر پایان دهند.
در چارچوب بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر، امروز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس میزبان نفت مسجد سلیمان است و هر ۲ تیم امیدوارند بتوانند برای نخستین بار در لیگ برتر برابر یکدیگر به پیروزی برسند و ۳ امتیاز این بازی حساس را کسب کنند.  

با احتساب فصل جاری، نفت مسجد سلیمان تنها ۳ فصل در لیگ برتر حاضر بوده است و تاکنون در ۴ دیدار به مصاف پرسپولیس رفته و در هر ۴ دیدار موفق شده سرخپوشان پایتخت را متوقف کند.


بیشتر بخوانید:  کارنامه بی دفاع شاگردان تارتار در خط حمله نفت مسجد سلیمان


نخستین تقابل ۲ تیم به هفته هشتم لیگ چهاردهم باز می‌گردد. در آن دیدار کیومرث چراغی خیلی زود و در دقیقه سوم بازی موفق شد دروازه نیلسون را باز کند اما در ادامه مرحوم هادی نوروزی بلافاصله پس از ورود به زمین روی یک ضربه ایستگاهی گل مساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا شاگردان درخشان این دیدار خانگی را دست خالی ترک نکنند.  

در بازی برگشت این فصل نیز که به میزبانی نفت مسجد سلیمان برگزار شد، پرسپولیس با گل‌های امید عالیشاه و علی علیپور از حریفش پیش افتاد، اما آن ها نتوانستند برتری شان را حفظ کنند و کیوان امرایی و رضا کرملا چعب برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کردند تا این دیدار هم با تساوی ۲-۲ به پایان برسد.


بیشتر بخوانید:  تقابل جذاب آقای حاشیه با پرسپولیس


پرسپولیس با برانکو نیز موفق نشد این تیم را شکست دهد و آن‌ها در هر ۲ بازی فصل گذشته برابر حریف مسجد سلیمانی خود متوقف شدند. البته پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان پیش از شروع لیگ در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که شاگردان کالدرون موفق شدند با نتیجه ۰-۲ این تیم را شکست دهند.

در نهایت باید دید در بازی فردا نوار تساوی‌های پیاپی در بازی‌های رسمی میان این ۲ تیم قطع خواهد شد و پرسپولیس نخستین شکست شاگردان تارتار در فصل جدید را رقم می‌زند یا زردپوشان یک بار دیگر شگفتی ساز خواهند شد و یکی دیگر از مدعیان را از پیش رو برمی دارند. 

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار