تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۹۱۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی اقتدار و امنیت در آبادان برگزار شد
 مردم ولایتمدار و انقلابی آبادان روز جمعه با برپایی راهپیمایی ضمن حمایت از اقتدار و امنیت کشور، انزجار خود را از استکبار و دشمنان کشور و اسلام اعلام کردند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه آبادان  در این راهپیمایی باشکوه ضمن اعلام حمایت از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و برائت از اقدامات آشوبگران و اغتشاش‌گران، حماسه‌ای دیگر در این شهر خلق کردند.

راهپیمایان ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آشوبگر حمایت قاطع خود را از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهیدان اعلام کردند که تا آخرین قطره خون از دستاوردهای نظام اسلامی حراست می‌کنند.

شرکت کنندگان همچنین با در دست داشتن دست‌نوشته هایی هرگونه هنجارشکنی به بهانه اصلاح قیمت بنزین را نادرست دانسته و مخالفت خود را با هر گونه اغتشاش و نا امنی ابراز داشتند.

امام جمعه آبادان در این مراسم اظهار داشت:حوادث پس از افزایش قیمت بنزین نشان داد دشمنان جمهوری اسلامی همواره منتظر فرصت هستند تا با ایجاد اختلاف و فاصله میان مردم و مسئولان با آسیب‌زدن به سرمایه‌های نظام به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور گفت:دشمن  پس از اعتراض مردمی بواسطه عوامل سلطنت طلب و منافقین و امریکا سعی در برهم زدن نظم عمومی را داشت که پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب مردم صفشان را از اشرار جدا کردند و اینک شاهد آرامش و امنیت در کشور هستیم.

وی افزود:تقاضای مردم این است، که مسئولان جلوی گرانی اجناس را بگیرند و نظارت‌ها به خوبی وجود داشته باشد.

راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در شهرستان آبادان از روبه روی مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) تا مصلای جمعه این شهر برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار